K
kohta entinen ystävä
Vieras
Minulla on ystävä vai pitäisikö sanoa mieluumin "ystävä" joka on luonteeltaan todella ilkeä ihminen. Kokoajan arvostelee muita ihmisiä, haluaa päteä heidän kustannuksellaan ja lisäksi yrittää holhota minua, lähes 10vuotta itseään vanhempaa naista joka on elämääkin jopa hiukan enemmän nähnyt kuin hän. Kova hän on myös minua ja tekemisiäni arvostelemaan, muttei koskaan sano mitään päin naamaa, ainoastaan tekstiviestien, messengerin ja facebookin keskustelun kautta käy tuota loputonta pätemistään. Raukkamaista mielestäni.
On ilmeisesti pentu parka unohtanut jo millaisessa jamassa oli itse parivuotta sitten kun minua todella ilkeämielisesti kohtelee.
Olen alkanut tässä miettiä että katkaisisinko välit häneen kokonaan, mutta valitettavasti hän on lapseni kummi.
On ilmeisesti pentu parka unohtanut jo millaisessa jamassa oli itse parivuotta sitten kun minua todella ilkeämielisesti kohtelee.
Olen alkanut tässä miettiä että katkaisisinko välit häneen kokonaan, mutta valitettavasti hän on lapseni kummi.