L
"Lilliputti"
Vieras
Tajusin äskettäin, että eräs ystäväni ottaa yhteyttä vain silloin kun hänen elämässään tapahtuu jotain mistä haluaa purkaa pahaa oloaan. Hän saattaa soittaa monta kertaa päivässä jos meneillään on riita appivanhempien tai aviomiehen kanssa, joku kaveri loukannut häntä tai muuten vain mielenterveys breikkaa... Silloin kun menee ok tai hyvin hänestä ei kuulu pihaustakaan! Voiko joku olla niin typerä, ettei itse tajua omaa käytöstään?
Viimeksi hän soitti usean viikon tauon jälkeen (häntä ei tuolloin tavoita) ja alkoi vaahdota puhelimessa jotain kokemaansa mielipahaa. Olin oman lapseni kanssa silloin kahvilassa ja totesin yksikantaan etten pysty keskittymään nyt, keskeytin hänet ja lopetin puhelun lyhyeen. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut. Häntä on turha tavoitella, ei onnistu. Eli olen kuoriämpäri jota hän käyttää kun voi huonosti.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?
Viimeksi hän soitti usean viikon tauon jälkeen (häntä ei tuolloin tavoita) ja alkoi vaahdota puhelimessa jotain kokemaansa mielipahaa. Olin oman lapseni kanssa silloin kahvilassa ja totesin yksikantaan etten pysty keskittymään nyt, keskeytin hänet ja lopetin puhelun lyhyeen. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut. Häntä on turha tavoitella, ei onnistu. Eli olen kuoriämpäri jota hän käyttää kun voi huonosti.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?