ystävä pariskuntia etsimässä

Rockabilly-mama83

Uusi jäsen
21.05.2007
5
0
1
heips vaan kaikille!! :)

olen siis 24v vkl-äiti hyvinkäältä. minulla on siis kaksi poikaa 4v ja 3v, jotka asuvat sijaisperheessä (väliaikainen) toivon mukaan!! kyseessä ei ole siis se että olisin alkoholisti tai muu päihteiden käyttäjä, vaan molemmat lapseni ovat erityislapsia mm. ylivilkkaita. olin jäämässä heille yksinhuoltajaksi erotessani lasten isästä, joka ei osallistunut lastenhoitoon liittyvissä tms. asioissa.
sairastuin nuoremman syntymän jälkeen masennukseen josta pääsin eroon ainakin hetkeksi ja avioeron tullessa sos.toimi katsoi että tässä tilanteessa olisi hyvä jos lapset asuisi sijaisperheessä ja olisin heille vkl-äiti, etten uuvuttaisi itseäni täysin loppuun! vaikka kuulostaakin kauheelta,mut ei ollut vaihtoehtoja mistä valita!

no tapaan tällä hetkellä säännöllisesti lapsia ja he käyvät kotona joka toinen vkl. oma tilanteeni on se että aloitin juuri opiskelut ja sitä kautta saada sitten työtäkin tulevaisuudessa.
minulla on myös uusi parisuhde tai siis seurustelen mieheni on siis 33v ja hän myös opiskelemassa...

tässä oli nyt tausta tietoja meistä ja etsimme siis muita pariskuntia ystäväksemme perheelliset sekä perhettä suunnittelevat kaikki käy... meistä olisi vain mukava löytää ystäviä joiden kanssa voi vaikka viettää aikaa jne... mitä nyt ystävyyteen kuuluvat??? meillä ei pahemmin ole perhe tuttuja ja aika puuroa arki sekä vapaa-aika on...

omasta lapsuudestani muistan vain kun oli tälläiset ystäväperhe suhteet ja ne puuttuvat kokonaan! välillä ajattelee että eikö enää sellaisia ole/löydy??

meseen saa lisätä ja mailia laittaa osoitteeseen rinzu_83@hotmail.com

Yhteistyössä