ystävä vai koti apulainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KohtaExYstävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KohtaExYstävä

Vieras
mun ystävä on ruvennut käyttäytymään välinpitämättömästi mua kohtaan, alkoi reilu vuosi sitten, molemmilla meillä oli väkivaltaiset aviomiehet ja erottiin niistä samoihin aikoihin. Hän sitten otti eron tosi raskaasti, minä autoin,tuin,hoidin hänen lapsiaan, olin heillä oman muksuni kanssa monta viikkoa, töitäkään kun ei ollut.

Mietin näin jälkeen päin että olihan miullakin vaikeaa, siitä ei vaan koskaan ollut aikaa puhua..

Nyt tää ystävä odottaa että vahdin hänen lapset milloin vain, ja kuuntelen samat murheet kun hän retkahtaa vääriin miehiin. vaikka kuinka koitan varoittaa, sivusta kun yleensä näkee ne huonot puolet, toisin kun se joka ihastuu.
Minä jos pyydän häntä ottamaan lastani edes tunniksi hoitoon jonkun menon takia, niin ei, hän ei jaksa kahden omansa lisäksi :O
Ja minulle ne tulivat yökylään, joka venyi 10h oletettua pidemmäksi kyläilyksi.

Joskus kun ollaan lähdetty tuulettumaan hän vain häviää, lähtee jonkun miehen matkaan sanomatta sanaakaan. ei sillä hyvä jos löytää "lohduttajan" mutta voisi jumankauta ilmoittaa..

oon niin kyllästynyt tähän.. ollaan pitemmän aikaa suunniteltu reissua kaksin, ja hän ei edes sanonut että ei me lähdetäkkään, rupesi vaan puhumaan että lähtee muiden kavereidensa kanssa. en nyt tuosta nokkiini ottaisi mutta minulle niin vannotti että se on sitten vain meidän reissu, ukkoas et ota mukaan.
muutama muukin reissu jäänyt tekemättä, jota ei edes peru vaan puheesta huomaa että lähteekin jonkun muun kanssa.

jotenkin mua huolestuttaa hänen lasten puolesta, miehet vaihtuu jatkuvasti, ja ne siis ei todellakaan ole sieltä hyvästä päästä..ties mitä mömmöjen vetäjiä, ainankin yks.

sori tää avautuminen, mutta jonnekin oli pakko :(

Alkuperäinen kirjoittaja enkelinsiipi64:
suututtaa sun puolesta ja minä kyllä kieltäytyisin jo auttajan roolista sillä ei oikea kaveri tee tuollaista

sitä minäkin..ei vaan tekisi mieli katkaista lasten takia kokonaan välejä, kun mun lapsi ja hänen lapset ovat parhaita kavereita :)

ja oon viettäny tuon ihmisen ongelmien takia hänen luonaan/hänen kanssaan varmaan 80% mun vapaa-ajasta, niin ei ole tullut noiden muiden kavereidenkaan kanssa tekemisissä oltua, harmittaa :(

Yhteistyössä