Alkaa yksi ystävä tympiä tosiaan....

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Aiemmin kyselin kauanko jaksaa, kun ystävä selittää vaan omia juttujaan. Hänellä rankka vaihe menossa ja koitan venyttää sietokykyäni, mut nyt alkaa tympiä tosiaan..
Soitin hänelle tänään ja kesken erään, minulle tärkeän asian, hän sanoi soittavansa takaisin hetken päästä. Olen yötä töissä ja puhelimeni äänettömällä. Aikaa meni noin puoli tuntia kunnes soitti. tätä en ollut huomannut, mutta soitin hänelle taas takaisin noin vartin viiveellä. Hän ei edes kysynyt, mikä mun asiani oli, vaan ilmoitti tulleensa juuri yhden tutun luo (pienessä sievessä ) eikä enää ole aikaa puhua.
Otanko turhasta nokkiini? Odotan seuraavaksi hänen soittoaan ja onkohan ihan lapsellista sanoa, etten nyt ehdi?

Mäkin varmaan otin tässä yks päivä ihan turhasta pulttia. Pojan kummitäti oli soittanu ja mä en tätä ollu kans huomannu. Soitin n.15min päästä sitten hälle ja kysyin, et mitä asia koski. Ei kuulemma enää mitään, et olisi vaan kuulumisia kyselly. Mut nyt katselee gilmoren tyttöje (dvd:ltä) ei kerkiä jutteleen. Ei edes kysyny olisko mulla ollu asiaa, tai olisko poika halunnu jutella.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mäkin varmaan otin tässä yks päivä ihan turhasta pulttia. Pojan kummitäti oli soittanu ja mä en tätä ollu kans huomannu. Soitin n.15min päästä sitten hälle ja kysyin, et mitä asia koski. Ei kuulemma enää mitään, et olisi vaan kuulumisia kyselly. Mut nyt katselee gilmoren tyttöje (dvd:ltä) ei kerkiä jutteleen. Ei edes kysyny olisko mulla ollu asiaa, tai olisko poika halunnu jutella.. :/
Näin mulle monesti käynyt ja eipä siinä mitään. Itsekin olen joskus noin sanonut, jollei tosiaan mitään asiaa. Mutta sen ekan puhelun aikana, jonka hän poikkasi, mulla jäi suunnilleen lause kesken!! Ei edes kysynyt, mikä juttu oli vaan ilmoitti ettei nyt ehdi. Piruuttanikin selostin sen jutun kuitenkin.

Yhteistyössä