K
kyllästynyt kuuntelemaan
Vieras
Ystäväni aina valittaa kuinka ei ole rahaa tai kuinka tässä kuussa on vaan sen ja sen verran rahaa ja sillä pitäsi pärjätä.
Juuri kun ajattelet että ei siinä minä vippaan 20 maksaa ystvä sitä takaisin tai ei niin ei minun talous nyt siihen kaadu kun muuhun ylimääräiseen en sitten itse rahaa laita, niin eikö ystävä kehu jo facebook seinällään kuinka osti uuden olohuoneen maton
(ja ei siis tosiaan hankintojaan tee kirppikseltä) tai muuta vastaavaa.
Ollaan nyt tunnettu sen 5vuotta ja ihnettelen tuota ystävän käytöstä.
En minäkään rahoissani ole mutta en minä kehu niillä oli sitä rahaa tei ei ole.
Alkanut vain jurppimaan ainainen laulu kun tavataan tai jutellaan kuinka ei ole rahaa, tuntuu ettei ystävä osaa mistään muusta puhua kuin rahasta nykyään.
Ja ei, me emme tapaile kahvioissa vaan joko meillä tai hänen kotona, yleensä menen hänen kotiin kun hänellä ei rahaa tulla meille.
Juuri kun ajattelet että ei siinä minä vippaan 20 maksaa ystvä sitä takaisin tai ei niin ei minun talous nyt siihen kaadu kun muuhun ylimääräiseen en sitten itse rahaa laita, niin eikö ystävä kehu jo facebook seinällään kuinka osti uuden olohuoneen maton
(ja ei siis tosiaan hankintojaan tee kirppikseltä) tai muuta vastaavaa.
Ollaan nyt tunnettu sen 5vuotta ja ihnettelen tuota ystävän käytöstä.
En minäkään rahoissani ole mutta en minä kehu niillä oli sitä rahaa tei ei ole.
Alkanut vain jurppimaan ainainen laulu kun tavataan tai jutellaan kuinka ei ole rahaa, tuntuu ettei ystävä osaa mistään muusta puhua kuin rahasta nykyään.
Ja ei, me emme tapaile kahvioissa vaan joko meillä tai hänen kotona, yleensä menen hänen kotiin kun hänellä ei rahaa tulla meille.