N
"Nanne"
Vieras
Taas kerran sain huomata, miten ystäväni pitää erästä toista kaveriaan niin paljon tärkeämpänä ystävänä kuin minua. Enkä käsitä miksi. Tämä "ystävä" tekee jatkuvia ohareita hänelle; peruu sovittuja tapaamisia, tulee paikalle ja lähtee nopeasti jollain verukkeella - paras tähän mennessä oli parkkiajan päättyminen, joten he eivät ehtineet edes kahville.. Aina on jotain tärkeämpää kuin tämän yhteisen ystävämme tapaaminen, kaveri tulee paikalle jos tulee ja näennäisesti pitää yhteyttä. Silti ystäväni nostaa hänet jalustalle ja arvostaa selkeästi häntä enemmän kuin minua. Se tuntuu todella kurjalta, vaikka olemme kaikki aikuisia ihmisiä ja tällaiset kuviot olisi mielestäni pitänyt jäädä sinne kouluaikoihin. Me taas tapaamme usein ja minä olen kiinnostunut aidosti hänen asioistaan. Silti esim. edelliseltä lomamatkaltaan ystäväni oli muistanut ostaa tuliaisen hänelle, mutta ei jostain syystä minulle. Sanoi unohtaneensa. En minä mistään tuliaisista välitä, mutta hänen arvostuksestaan tuo kertoo jotain.
Kurja juttu, eipä sille mitään voi, mutta sainpa ainakin kertoa miten pahalta tuntuu..
Kurja juttu, eipä sille mitään voi, mutta sainpa ainakin kertoa miten pahalta tuntuu..