Ystävän käytös oudoksuttaa=/

16.11.2006
119
0
16
Hän piti tuossa puoltoista kuukautta sitten nämä kotikutsut ja osti sitten yhden asun josta soitti, kun olimme kotimatkalla, että "tämä olikin vähän liian jämpti. Olisko mahdollista saada vaihtaa?" Johon minä että tietenkin, kun vain laput on kiinni ja asu on käyttämätön!
Nyt on kulunut tuo puoltoista kuukautta eikä vanhaa asua ole edelleenkään kuulunut takaisin :kieh: :kieh: Joka viikko kyselen tuota ja aina vastaus on "Juu, me tuodaan se sitte kun seuraavalla kerralla tullaan" muttei asua koskaan ole "muistettu" ottaa mukaan koska eihän kotiäiti kaikkea voi muistaa (ja yleensä tämä äiti on todella tarkka kaikista, maksaa ajallansa tuotteet jne.)
No, eilen sopivat sitten treffit appivanhempien kanssa että tuovat sitten sen asun. No, tämä äiti soitti sitten, kun appivanhemmat olivat jo odottaneet varttin, että kas kummaa hänen miehensä olikin joutunut jäämään ylitöihin (mikä sattuma?ja tämä perheen mies tietää kyllä hyvissä ajoin jos joutuu ylitöihin)..

H.elvetti vieköön!! Tuntuu että tuo nainen luulee että mä kenties unohdan asun ja he saavat pitää sen ilmatteeksi \|O :headwall: :kieh:
Jos ovat laput ottaneet pois niin pyydän kyllä asusta rahat koska en voi sitä enää nettikaupassani myydä käyttämättömänä :/ :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:03 nauravainen nakki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 16:02 JuiceFani kirjoitti:
Asian vierestä ,mikä nettikauppa sulla on???

Aika outo on tuo kaverisi käytös.
www.pikkulohikaarme.com :)

niinpä! :/

Pitääpä käydä tutkimassa. Ja kaverilles sanot että jos ei tuo sitä pukua tiettyyn aikaan mennessä niin sit antaa rahat. Eiköhän tuossa ole jo paöautus tai vaihtoaika kulunu umpeen.

moikka,

käväsin kattomassa sun nettikauppaas ja yks ihmetyksen aihe tuli... kerrot yrityksestä-osiossa että kutsujen emäntä saa valita emännänlahjaksi minkä tahansa yhden tuotteen puoleen hintaan mutta sitten taas kotikutsut-osiossa sanot että se emännänlahja on joko hattu 10 eurolla tai haalari 25 eurolla.

kumpi pitää paikkaansa? se 10 euron hattu tai 25 euron haalari vai yksi tuote (mikä tahansa tuote) puoleen hintaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 22:44 laiskimus harmaana kirjoitti:
moikka,

käväsin kattomassa sun nettikauppaas ja yks ihmetyksen aihe tuli... kerrot yrityksestä-osiossa että kutsujen emäntä saa valita emännänlahjaksi minkä tahansa yhden tuotteen puoleen hintaan mutta sitten taas kotikutsut-osiossa sanot että se emännänlahja on joko hattu 10 eurolla tai haalari 25 eurolla.

kumpi pitää paikkaansa? se 10 euron hattu tai 25 euron haalari vai yksi tuote (mikä tahansa tuote) puoleen hintaan?
Heipparallaa!

Elikäs tuo 10euron hattu tai 25euron haalari koskee Tinttu-tuotteita. Yksi, mikä tahansa tuote, koskee Disney-vaatteita :)
Tarkoitus on korjata tuo pikimmiten sivuille! :flower:

Tosi inhottavaa tuollainen :/ Sano vaan ystävällesi, että palautuksessa on ollut aikaraja joka on jo ikävä kyllä mennyt ohi. Kerro nätisti ettet enää voi myydä tuotetta, joten ystäväsi joutuu lunastamaan ostonsa.

Mulla on kans ystävä, joka on edelleen velkaa kolmen tuotteen verran. Eihän ostamisesta ole aikaa kuin 2v :/ Minusta on perin outoa tuollainen touhu, sillä ite pyrin maksamaan heti mitä olen velkaa.

Voi P.askan p.aska!! \|O \|O :kieh: Tänään tuli vihdosta viimein tuo asu (postissa) mutta ystävä oli ottanut laput pois ja sukkahousut mitkä alunperin oli sellasessa erillisessä muovipussissa, roikkuukin siinä samassa henkarissa hameen kanssa :kieh: Ei pirulauta! En mä tuommosta asua voi enää uutena kaupata :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 15:38 nauravainen nakki kirjoitti:
Voi P.askan p.aska!! \|O \|O :kieh: Tänään tuli vihdosta viimein tuo asu (postissa) mutta ystävä oli ottanut laput pois ja sukkahousut mitkä alunperin oli sellasessa erillisessä muovipussissa, roikkuukin siinä samassa henkarissa hameen kanssa :kieh: Ei pirulauta! En mä tuommosta asua voi enää uutena kaupata :/
Pistä lasku, korkojen kera, POSTISSA.. Kerta sille linjalle lähtee niin kantaakoot seuraukset.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 15:41 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 15:38 nauravainen nakki kirjoitti:
Pistä lasku, korkojen kera, POSTISSA.. Kerta sille linjalle lähtee niin kantaakoot seuraukset.
tätä aattelinki :kieh: Ei samperi viä! Ystävät, siskot ja koko perhe on tasan samalla tasolla ku perheen ulkopuolisetkin ostajat! \|O :/

Älä alennu samalle tasolle ku sun ystävä. Soita sille reilusti ja kysy suoraan rahojen perään, ja muistuta niistä irrotetuista lapuista yms. Rehellisyys maan perii ja kannataa olla suorapuheinen, että asiat tulee ymmärretyksi. Jos ystävä ei tästä toiminnasta tykkää, se ei ole sun vika.

Uskotko että tää sun ystävä on tunnistanu ittensä tosta sun viestistä ja kirmannu kipin kapin laittamaan puvun postissa tulemaan.... Oikeesti tuli tää heti mieleen kun luin että oot saanu postia. Oli miten oli, aivan käsittämättömän härskejä ihmiset kyllä on. Itse jos olisin jo nappaillut laput pois olisin kärsinyt tappion omissa nahoissani :/

Onpa outoa käytöstä ystävältäsi.

No mutta en voi sanoa, että sinunkaan käytöksesi kovin kehuttavaa ole. Mielestäni kenenkään asiakaspalvelutyötä tekevän (vaikka onkin netissä) ei pitäisi levitellä tietoja asiakkaistaan tai mistään muustakaan missään tällaisilla keskustelupalstoilla. Asia on sinun ja asiakkaasi välinen asia ja teidän pitäisi selvittää asia keskenännne. (vaikka nyt onkin ystäväsi) Ei luo kovinkaan luotettavaa kuvaa sinusta, kun levittelet tuollaisia asioita netissä/keskustelupalstoilla. :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:14 Vieras kirjoitti:
Onpa outoa käytöstä ystävältäsi.

No mutta en voi sanoa, että sinunkaan käytöksesi kovin kehuttavaa ole. Mielestäni kenenkään asiakaspalvelutyötä tekevän (vaikka onkin netissä) ei pitäisi levitellä tietoja asiakkaistaan tai mistään muustakaan missään tällaisilla keskustelupalstoilla. Asia on sinun ja asiakkaasi välinen asia ja teidän pitäisi selvittää asia keskenännne. (vaikka nyt onkin ystäväsi) Ei luo kovinkaan luotettavaa kuvaa sinusta, kun levittelet tuollaisia asioita netissä/keskustelupalstoilla. :\|
kysyinkin vasta alkaneena yrittäjänä, että mitäköhän tällaisessa tapauksessa pitäisi menetellä. En ole kertonut kenenkään nimiä tms.
Niin ja olet kyllä oikeassa; eipä tämä oma käytöksenikään kyllä kovin kehuttava ole :ashamed: <br><br>

Ai joo, en lukenu sinne asti. :whistle:

Älä pistä sille laskua, kun se on sun ystäväs. Mutta seuraavalla kerralla sanot jo etukäteen, että lasku tulee, jos näin käy. muutenkin myynnin yhteydessä varmaan kannattaa sanoa valmiiksi noi jutut.

Harmillista. Minä en laittaisi kaveria maksamaan ihan vaan siksi, että jos olen jonkun kanssa riidoissa, vaikka olisinkin oikeassa, niin multa menee monta viikkoa sen miettimiseen ja yöunet karkaa ihan totaalisesti.

Olet kyllä oikeassa ja kaverin kuuluisi maksaa periaatteessa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:38 PahaSilmä kirjoitti:
Ai joo, en lukenu sinne asti. :whistle:

Älä pistä sille laskua, kun se on sun ystäväs. Mutta seuraavalla kerralla sanot jo etukäteen, että lasku tulee, jos näin käy. muutenkin myynnin yhteydessä varmaan kannattaa sanoa valmiiksi noi jutut.

Harmillista. Minä en laittaisi kaveria maksamaan ihan vaan siksi, että jos olen jonkun kanssa riidoissa, vaikka olisinkin oikeassa, niin multa menee monta viikkoa sen miettimiseen ja yöunet karkaa ihan totaalisesti.

Olet kyllä oikeassa ja kaverin kuuluisi maksaa periaatteessa.
Jeps, periaatteet tässä onkin kyseessä.

juu kenkku homma, mut kyllä mä katson ystäviä ja sukulaisia vähän läpi sormien. kun kuitenkaan se elämä ei ole muutamasta kympistä kii. tietty eri juttu, jos on sellasta järjeltelmällistä kuppaamista, niin sit mäki kyl osaan olla tiukka. muuten mä oon sitä mieltä, et voi se mika joskus jossain asiassa sattua itsellekki ja kyl sillon toivois et ystävät ja sukulaiset olis hellämielisiä..... :whistle: :whistle: :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 09:50 mamma kirjoitti:
juu kenkku homma, mut kyllä mä katson ystäviä ja sukulaisia vähän läpi sormien. kun kuitenkaan se elämä ei ole muutamasta kympistä kii. tietty eri juttu, jos on sellasta järjeltelmällistä kuppaamista, niin sit mäki kyl osaan olla tiukka. muuten mä oon sitä mieltä, et voi se mika joskus jossain asiassa sattua itsellekki ja kyl sillon toivois et ystävät ja sukulaiset olis hellämielisiä..... :whistle: :whistle: :whistle:
mä en kyllä ihan noinkaan aattelis. Tämmösis tapauksis sukulaiset ja ystävät saattaa käyttää hyväks ystävyyttänsä ja tuttavuuttansa "Ääh, mä olen ny velkaa vaan ton ja ton verta. Ei se ny mitään haittaa ku toi on tuttu". Tässä on kuiteski toisen bisnekset kyseessä..

Yhteistyössä