Ystävän syntymäpäivät tänään, eikä yhtään kiinnostaisi mennä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "KYLLÄSTYNYT"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"KYLLÄSTYNYT"

Vieras
Viimeeksi olin ko. ystävän ja tämän miehen luona juhlimassa heidän tupaantuliaisiaan. Silloin meni kaikki suoraan sanottuna päin persettä.

Ensimmäistä kertaa minulla oli mukanani avec, pitkään tapailemani mies, nyt jo seurustelemme. Tämä mies on tunnettu/arvostettu tietyissä piireissä, joten kaikki juhlavieraat sekä isäntäväki tyytyivät vain tuijottamaan meitä suu auki. Pikku hiprakassa sitten päättivät tulla kaikki vuoronperään juttelemaan ja kyselemään noloja kysymyksiä. Ihme etteivät nimmaria ruinanneet.

Minä olen kasvissyöjä ja he tietävät sen. Viimeeksi sain syötäväksi vain salaattia. Olen aina ehdottanut, että tuon omia eväitä, mutta vastaus on että kyllä sieltä minullekin syötävää löytyy. Vihreä salaatti, kun muilla on piirasta, pitsaa, ruokaisia salaatteja jne. Pitäisikö nyt vain olla töykeä ja ottaa omia eväitä mukaan? Taas on lupailtu kyllä, että tarjottavaa on myös minulle.

Lahja, jonka toimme viimeeksi oli vääränlainen. Veimme esim. punaviiniä, eivät juo kuin valkoviiniä ja roséa. Nyt on rosépullo, mutta eiköhän mieltymykset ole jo muuttuneet.

Viimeeksi lähdimme liian aikaisin. Kuulin muutaman mutkan kautta, että emäntä oli sitä mieltä, että me tulimme vain näyttäytymään ja kerämään katseita.

Vituttaa viedä miestä tuon junttiporukan eteen, vituttaa oma tyhmyys kun pitää aina mielinkielin vastata kutsuun kyllä ja vituttaa se, että omasta kaveripiiristä löytyy tuollaista sakkia. Vaan kiltti kun olen, niin menin sitten heti lupailemaan, että olemme tulossa. Lapselle on järjestetty jo hoitopaikka ja lahjakin ostettu. Juhlat ovat ystävälleni tosi tärkeät, kun täyttää pyöreitä. Tänään kehtaa enää perua ja muutaman tunnin päästähän sinne on lähdettävä. Nyt jotain tsemppiä kiitos!

Vie ainakin omat eväät mukaan, äläkä vie mitään lahjaksi. Pidät sen ostamasi pullon itselläsi ja juot itse siinä vaiheessa, kun alkaa todella vituttaa. Sitten soitat taksin jä lähdet kotiin.

[QUOTE="vieras";29113423]Vie ainakin omat eväät mukaan, äläkä vie mitään lahjaksi. Pidät sen ostamasi pullon itselläsi ja juot itse siinä vaiheessa, kun alkaa todella vituttaa. Sitten soitat taksin jä lähdet kotiin.[/QUOTE]

Näin todella tekisi mieli tehdä!

En minä ainakaan tuommosessa seurassa vaivautuis olemaan. Jos on luvannu mennä, niin kyllä sillon mun mielestä pitää ainaki käydä paikanpäällä, mutta ei kait sulla mitään velvollisuutta oo viipyä siellä kauheen pitkään. Ens kerralla kutsuun vastaat vaan että ikävä kyllä sä et pääse tulemaan, ilman mitään sen kummempia selityksiä.

No onko sitä miestä pakko sinne viedä,jos toiset töllistelee suu auki

Niin että jätetään mies kotiin, kun "ystävät" ei osaa käyttäytyä? Onkohan heille koskaan tullut mieleen, ettei se "julkkiskaan" aina halua olla julkkiksen roolissa, vaan ihan taviksena tavisten joukossa? Ilman että kukaan tuijottaa ja heittää tyhmää läppää?

Mä en enää tuollaisille synttäreille ilmoittautuisi, vaan sanoisin seuraavalla kerralla, että sori kun on jo jotain muuta.

Yhteistyössä