Ystäväni ja ex mieheni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Mun on muuten helevetin vaikea kuvitella itseäni LOHDUTTAMASSA ystäväni entistä miestä erotilanteessa :o. Suorastaan mahdotonta. Mä lohdutan sitä ystävää, en miestä....Vaikka olenkin ystävieni miesten kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta silti. Se ystävä on numero yksi, miehen täytyy vaan pärjätä omillaan (kai sillä on ystäviä, sukulaisia, jotka voi lohduttaa, ei siihen ex-vaimon ystäviä tarvita :headwall: ).

No tuokin nyt riippuu vähän tapauksesta. en mä esim. rupee lohdutteleen jotain ystävääni joka on eka vuoden salaa tapaillut toista miestä salaa. sitten jättää miehensä ja neljä pientä lasta ja muuttaa tän salarakkaan kanssa 100km päähän lapsistaan.... ystävä voin hälle vielä olla, mutta kyllä mu sympatiat on enemmänkin tän jätetyn miehen ja hänen lastensa puolella.

tilanne ei ole tällainen.Ei ole pettämisiä taustalla tai muutakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
Mun on muuten helevetin vaikea kuvitella itseäni LOHDUTTAMASSA ystäväni entistä miestä erotilanteessa :o. Suorastaan mahdotonta. Mä lohdutan sitä ystävää, en miestä....Vaikka olenkin ystävieni miesten kanssa ihan hyvissä väleissä, mutta silti. Se ystävä on numero yksi, miehen täytyy vaan pärjätä omillaan (kai sillä on ystäviä, sukulaisia, jotka voi lohduttaa, ei siihen ex-vaimon ystäviä tarvita :headwall: ).

No tuokin nyt riippuu vähän tapauksesta. en mä esim. rupee lohdutteleen jotain ystävääni joka on eka vuoden salaa tapaillut toista miestä salaa. sitten jättää miehensä ja neljä pientä lasta ja muuttaa tän salarakkaan kanssa 100km päähän lapsistaan.... ystävä voin hälle vielä olla, mutta kyllä mu sympatiat on enemmänkin tän jätetyn miehen ja hänen lastensa puolella.

No, totta. Mutta en mä siltikään menisi miestä lohduttelemaan. Ystävä on se, jota kohtaan tunnen lojaaliutta, ei se mies. Tässä tapauksessa sanoisin kyllä ystävälle varsin suoraan mitä mieltä olen hänen tempauksestaan. Mutta kai sillä miehellä tässäkin tapauksessa on muitakin lohduttajia kuin vaimon ystävä?
no mä en mitään puolia täs asiassa ole valinnut... mutta olen kuunnelleut ja tukenut ystäväni miestä, samoin kuin myös ystävääni..

Ystävien entisiin, nykyisiin tai tuleviin miehiin ei kosketa. Maailmassa on miehiä vaikka kuinka paljon, ei ystävien jämiä tarvitse ottaa :whistle:. En myöskään dyykkaa ystävieni roskiksia tai syö tähteitä heidän lautasiltaan :kieh:.
Että tätä mieltä minä olen :saint:.

Veit sanat suustani. Näin se vaan on!

Yhteistyössä