ystäväni on hankkiutunut raskaaksi mieheltään salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhhuh mitä touhua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jaa..no en tunne niitä joten hankalaa tuntea myötäntuntoo..tää koko stoori saattaa olla vitsikin. mutta joo..tällasessa tilanteessa nainen tekee väärin ja käyttää miestään törkeesti hyväks. |O :| jos tunnet tarvetta puuttua asiaan niin teet niinkuin ite haluut. :whistle:

mun mielestä ystävni todella tekee väärin, mutta en aio siihen puuttua millään tavalla. Ajattelin kyllä kysyä ihan ystävällisesti miten mies suhtautuu tähän tilanteeseen...mutta tunne heidät molemmat ja olen seurannut suhdetta läheltä jo pitkään, tiedän että tuo yksi lapsi olisi ollut miehelle ihan ehdottomasti ainoa mitä halusi itse.
Ei tuo mies mikään unelmavävy ja toiveisä ole, kaikkea muuta mutta kyllä tuo väärältä tuntuu...

semmosta kans että kun jonkun kaveri kertoo kaverinsa asioista niin tulee vähän skeptinen olo. harva ulkopuolinen tietää mitä perheen sisällä tapahtuu. :whistle:

puhun hyvästä ystävästäni jonka perhe-elämää ja parisuhdetta olen pitkään saanut saurata ja ystäväni on avoimesti kertonut mm.miten mies on täninyt häntä ja käynyt melkein kimppuun ja muita esimerkkejä.
Toki on teille tuntematon henkilö mutta itselleni kuitenkin ystävä ollut jo pitkään.

Siis onko tämä nyt toinen kerta, kun ystävä hankkiutuu raskaaksi salaa?

Aika jännää, että ekaa lasta joutuivat yrittämään kauan, mutta salaa raskaaksi tuleminen onkin helppoa :o

Jos olisin tuo mies, niin piuhat olisi menneet poikki jo ekan vahinkoraskauden jälkeen, jos kerran lapsiluku on ehdottomasti täynnä. Mutta en mä siltikään naisen tekoa hyväksy, todellakaan. Mieskin toivottavasti tajuaa nyt, ettei tuohon naiseen voi luottaa, ja varmistaa että uusia yllätyksiä ei enää tule.

semmosta kans että kun jonkun kaveri kertoo kaverinsa asioista niin tulee vähän skeptinen olo. harva ulkopuolinen tietää mitä perheen sisällä tapahtuu. :whistle:

harva ulkopuolinen tosiaan tietää mitä tuonkin perheen sisällä tapahtuu, itse olen se jolle ystäväni on kertonut hyvinkin paljon asioita.
Nämä kirjoittamani asiat ei ole omia luulemisiani vaan ihan sitä mitä mulle on kerrottu.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis onko tämä nyt toinen kerta, kun ystävä hankkiutuu raskaaksi salaa?

Aika jännää, että ekaa lasta joutuivat yrittämään kauan, mutta salaa raskaaksi tuleminen onkin helppoa :o

Jos olisin tuo mies, niin piuhat olisi menneet poikki jo ekan vahinkoraskauden jälkeen, jos kerran lapsiluku on ehdottomasti täynnä. Mutta en mä siltikään naisen tekoa hyväksy, todellakaan. Mieskin toivottavasti tajuaa nyt, ettei tuohon naiseen voi luottaa, ja varmistaa että uusia yllätyksiä ei enää tule.

sehän se onkin! eka ei meinannut saada alkuaan ihan helposti.
Kun ystäväni vihoisnkin tunnisti ekaa kertaa elämässään ovulaationsa, halusi kai kokeilla toimiiko keho: kysymättä mieheltä. Ja toimihan se.
Nyt tämä kolmas raskaus lähti siitä kun ystäväni lopetti pillerit jokin aika sitten ja hän kertoi mullekin että taitaa olla ovulaatio meneillään ja siitä pari viikkoa niin kertoo olevansa raskaana.

Yhteistyössä