Ystäväni petti, :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttokatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyttokatti

Uusi jäsen
10.06.2008
8
0
1
Mulle tapahtui oudoin tilanne ystäväni kanssa eilen, tai itseasiassa kahden ystäväni kanssa.

Tapasin Kaisan ja Saanan (nimet muutettu) sattumalta viimekesänä monien vuosien paussin jälkeen. He kummatkin olivat nuoruuden ystäviäni, toistensa kanssa he eivät ollut nuorena tekemisissä muutakuin kauttani, mutta kesällä siis aloimme hengailemaan kimpassa kolmistaan, ja oli ihanaa että sain parhaat ystäväni kymmenen vuoden takaa takaisin elämääni.

Pidin Kaisaa uskottunani mm. joistain ongelmista joita minulla oli Saanan kanssa, ja uskalsin itkeä hänelle kaikki asiani, vaikka hän nuoruudessamme pimitti minulta mm. tietoa että mieheni petti minua yms. Olin siis tyhmä kun suoraan sanotaan...

Eilen hän kuitenkin soitti minulle ja sanoi; "olen kertonut Saanalle kaiken!"

Olin ihmeissäni. En heti tajunnut mitä hän tarkoitti...mutta sitten ymmärsin että hän oli kertonut kaikki arat aiheet itse Saanalle, kaikki mitä olin puhunut luottamuksellisesti.
Tunsin että joku olisi lyönyt ilmat pihalle.

Miksi??? Ainoastaan ihmettelen MIKSI pitää toimia näin? Miksi Kaisa ei puhunut minulle päin naamaa jos häntä vaivasi kuunnella ongelmiani?
Miksi Kaisa esitti ystävää? Koko viimeviikonloppu oli pelkkää feikkaamista...olin pienen lapseni kanssa kylässä hänen luonaan, ja kaikki tuntui olevan hyvin...samalla hän jo suunnitteli kuitenkin jo seuraavaa siirtoaan.

Mikä motiivi hänellä oli? Kateus? Kateus siitä että minä olen äiti, ja hän saa keskenmenoja?

Yrittikö Kaisa rikkoa minun ja Saanan välit? Jos niin siinä hän epäonnistui.
Olemme Saanan kanssa entistäkin läheisemmät sillä saimme purettua tapauksen johdosta kaikki mieltämme painaneet asiat.

En ollut puhunut Saanasta Kaisalle mitän pahaa, mutta todella arkoja asioita.
Mitä Kaisa sai tästä?

Olisiko kenelläkään tämän kertomani mukaan mielipidettä asiasta? Siis mielipidettä MIKSI?

Yhteistyössä