Ystäväni valehteli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "haisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"haisu"

Vieras
Sain juuri tänään kuulla, että hyvä ystäväni on valehdellut lapsensa biologisesta isästä, viimeiset 12 vuotta. Hän on minulle sanonut että, lapsen isä (yhden illan baarilöytö) ei halua olla yhteydessä lapseensa, joten ystäväni on halunnut kasvattaa lapsensa yksin. Tänään sainkin kuulla, että lapsen oikea isä onkin hänen entinen siippansa, ja ystäväni on tiennyt tämän koko ajan, ei vaan ole halunnut asiaa julki. Nyt olikin muuttanut mieltänsä, ja ilmoittanut oikealle isälle asiasta. Olen jotenkin täysin järkyttynyt tästä asiasta, enkä tiedä kuinka asiaan pitäisi suhtautua?. Ja varsinkin kun ystäväni ihmettelee, kuinka oikea isä voi olla nyt niin vihainen asiasta...
Välillä pitää puistella päätä, heräänkö unesta vai mitä.. eihän tämmöistä pitäisi tapahtua kuin elokuvissa.

Eiköhän asia järkytä sinun lisäksesi muitakin? Joten saatat olla draamassa sivuroolissa varsinaisen isän niellessä uutista. Toivottavasti mies on sen verran järkevä, että vaatii isyystestit ja lähtee vasta sitten uskomaan uutista.

Ystäväsi on aika erikoinen tyyppi, joten pitäisi vähän väliä.

Mä en nyt oikein ymmärrä, miksi ap on niin loukkaantunut. Ystäväsi ei ole varmaankaan kertonut kenellekään totuutta, ja mitä hittoa se sulle ylipäätään olisi kuulunut? Tuskin se olisi tiedä ystävyyssuhteeseen vaikuttanut.
Isän loukkaantumisen kyllä ymmärrän oikein hyvin.

on tyypillistä että muikkelit narraa lastensa isistä

tilastollisesti näitä huijaajia on niin paljon että noin 10% lapsista on jonkun muun kuin oletetun isän alta

Yhteistyössä