Ystävänpäivä runo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Kaatosateessa tarvitsen sinua
Auringon alla kaipaan sinua
kylmissäni ajattelen sinua

ja minulla on lämmin

kaatosateessa hyppisit kanssani lätäköissä
Auringon alla ilman sinua minulla olisi kylmä
kylmissäni ajatuskin sinusta lämmittää

ja minulla on lämmin"

Sunlaisia ihmisiä ei aina tuu tapaa,
siks mä tykkään susta, ja näytän sen tällä tapaa.

jaajja, toine (en ole itse keksinyt)
pistät hymyn huulelleni kun sä mulle soitat, tai lähetät edes tekstiviestin,
pistää miettii et joku onneaansa silti etsii vielkin. ?

Ooot niinku kakku,
ja niinku hiuksissas rasvapaakku,
se ei ollutkaan rasvaan vaan hilseitä,
ei aina tarvitse esittää killiä pilliä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDXDxD

ollaan ystäviä jookos,niin kuin ananas ja kookos,niin kuin rypäle ja rusina,syödään keksejä tusina,juodaan paljon kokista ,ei välitetä mokista,olet mulle tärkeä, ei kukaan saa sun sydäntäsi SÄRKEÄ!

hei terve toi moi hei mopi moppi kokki poopi lol polla fhnhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppippppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppphhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfrfiutigfiugfuiguigtuiyioyuityuitgiuftgtiutgiuyguiguigiohiuiouigiuguiguiguiguiguiguigiguiguiguiguiguigfuifififyifyyifuh uy

jos rakastat ystävääsi kunnioita häntä välillä tuntuu että ympärilläs on häkki ja vieressäs rehu säkki se tuntuu silloin kuin ystävä loukkaa minua mutta kuitenkin rakastaa sinua selvitän riidat kiusaajat eli HELVETIN DIIVAT pöydällä on hiivat se on = uunissa oleva pulla sen teki Ulla luulisin että sulla salaisuus ystävältä salattuna ois mutta käy niin että ymmärsit väärin ystävä sen ymmärtää ;D

Hei olkaa kilttejä ja lähettäkää pliiiiis joku runo ystävyydestä kun oon jo kokeillu sitä ananas ja kookos-hommaa ja tota minkä äske kirjotin. KIIIIITI oikeesti etukäteeen <3<3<3<3<3

Annna Mun...kokea...se aito ystävyys...anna mun...kokea...ystävän lämpöisyys. Sä pieni oot ja vaatimaton mutta muista: aina apua on. Hei kuulkaa kamut nyt halataan ja toisiamme rakastetaan... ain.

Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää.
Ja minun ystäväni on kuin niitynkukka
joka saa minut hymyilemään.
Ota kädestä kiinni tule kanssani rantaan,
vien sinut katsomaan,
miten aurinko laskee puiden taakse
ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin
oppia tään maailman paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen
niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää.
Ja minun ystäväni on kuin niitynkukka,
joka saa minut hymyilemäään
Ota kädestä kiinni,
tule kanssani rantaan,
vien sinut katsomaan,
miten aurinko laskee puiden taakse
ja saa taivaan punertamaan.

iha kiva

moi haluutteko antaa mulle jotakin runoja sillä mun pitäis saada ideoita
työpaikassa sanottiin et pitäis saada runo meille tehään semmoset
kemutjonka teema on ystävät!

Tulevaisuuden rakennan ympärillesi, hymysi kätken sydämeeni, toivon että muistat sen:tää mun rakkaus sinuun on ikuinen, tää on vasta alkuu, meidän matka jatkuu <3 =D

Yhteistyössä