Olen miettinyt monesti, että haluaisin antaa miehelleni syntymäpäivä-/ystävänpäivä- tms. lahjaksi oikean yllätyksen...
Haluaisin hankkia hänelle ns. kotihieronnan. Kertoisin hieronnasta lahjakortissa ja ilmoittaisin ajan jolloin pitää olla kotona ja minun tietysti ""täytyisi"" olla silloin jossain muualla ja tulisin vasta myöhään.
Hierojan tulisi olla nuori, kaunis, hoikka ja isorintainen eli mieheni seksuaalisten haaveiden täyttymys. Ongelmana on lähinnä mistä sellaisen ""palveluntarjoajan"" löydän. Hän aloittaisi hieronnan normaalisti, mutta pukeutuneena niukkoihin vietteleviin vaatteisiin. Esim. hyvin istuvat farkut, jotka korostaisivat tiukkaa peppua ja valkoinen tiukka t-paita.
Mieheni olisi pelkässä pyyhkeessä ja nainen toisi mukanaan esim. viiniä, jonka tarkoituksena olisi hänen puheidensa mukanaan edistää rentoutumista hieronnassa. Nainen ""vahingossa"" kumartuisi nostelemaan tavaroita mieheni edessä ja koskettaisi rinnoillaan häntä hieroessaan. Mieheni maatessa vatsallaan, eli kun hän ei näkisi, nainen riisuisi paitansa, menisi mieheni eteen ja ohjaisi hänen kätensä isoille rinnoilleen.
Loppu olisi sitten miehestä kiinni... Ja luonnollisesti naisella olisi kondomeja mukanaan.
Tällaista olen haaveillut mielessäni, mutta en tiedä kuinka lähtisin sitä toteuttamaan... Paljon on nimittäin kiinni juuri oikeanlaisen ""hierojan"" löytämisestä...