ystävät aiheuttaa ikäviä ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
hieman mua vaivaa ku se pyrkii kaikille tutuille lapsille äiti hahmoksi myös

Miten tuo käy ilmi, mistä sen huomaa? Itse ajattelisin tuossa tilanteessa, että on hyvä, kun lapsella on monta luotettavaa aikuista elämässään. Ehkä ystäväsi on äidillinen luonteeltaan?

Tuollaiset ihmiset kuulostaa harmittomilta, mutta pidemmän päälle se käy rasittavaksi...

Ahaa, asian voi siis ajatella noinkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
hieman mua vaivaa ku se pyrkii kaikille tutuille lapsille äiti hahmoksi myös

Miten tuo käy ilmi, mistä sen huomaa? Itse ajattelisin tuossa tilanteessa, että on hyvä, kun lapsella on monta luotettavaa aikuista elämässään. Ehkä ystäväsi on äidillinen luonteeltaan?

Tuollaiset ihmiset kuulostaa harmittomilta, mutta pidemmän päälle se käy rasittavaksi...

? No asioilla on usein kaksi puolta... Ei tietysti aina tuollainen ole hyvä/huono juttu, mutta kun lähellä asuva täti tulee ulkona vastaan, sopii lasten (2v ja 5v) kanssa milloin kyläillään. Olen viemässä ostoksia sisään, täti lupaa odottaa lasten kanssa pihalla että tulen sitten lasten kanssa pihalle. Kun tulen ulos, tätiä ja lapsia ei näy missään ja kyseisellä tädillä ei ole kännykkää. Siinä vaiheessa alkaa hermostuttaa.

? No asioilla on usein kaksi puolta... Ei tietysti aina tuollainen ole hyvä/huono juttu, mutta kun lähellä asuva täti tulee ulkona vastaan, sopii lasten (2v ja 5v) kanssa milloin kyläillään. Olen viemässä ostoksia sisään, täti lupaa odottaa lasten kanssa pihalla että tulen sitten lasten kanssa pihalle. Kun tulen ulos, tätiä ja lapsia ei näy missään ja kyseisellä tädillä ei ole kännykkää. Siinä vaiheessa alkaa hermostuttaa.

Kiitos esimerkistä :) Tosin tuota tätiä pitäisin esimerkin perusteella enempi vastuuttomana kuin äidillisenä.

Kiitos esimerkistä :) Tosin tuota tätiä pitäisin esimerkin perusteella enempi vastuuttomana kuin äidillisenä.

Niin no näitä esimerkkejä on kertynyt vain mulle, muilla tutuilla ei ole pieniä lapsia joten pitävät häntä vain naisena joka kovasti haluaisi mummoksi. Eikä siinä tietysti mitään pahaa, en vaan itse osaa luottaa tuollaiseen ihmiseen. Erään tutun mielestä tosin tuossa katoamisessakaan ei ollut mitään pahaa.

Mä olin lapsena yhden vanhan sedän "morsian". Aina se jaksoi mua sillä kiusoitella, pilke silmäkulmassaan tietysti. Mä kyllä itse olin sitä mieltä, että mä en ole sen morsian, mutta vähän sama juttu tämä taitaa kuitenkin olla. Ei sitä niin vakavasti kannata ottaa =)
Juu, mun vanhempien tuttu oli kanssa tuon tyylinen juttelija. En minä sitä vakavasti ole koskaan ottanut ja en olisi ottanut tuossa ap:n tapauksessakaan.