"Ystävät" kadehtivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kateuden kohde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kateuden kohde

Vieras
Tämä viesti ei ole mitään itsekehuskelua vaan oon jo jonkin aikaa kärsinyt kateudesta itseäni kohtaan.

Yksi ystävä lakkasi jossain vaiheessa tykkämästä yhdestäkään facebook-kuvastani/päivityksestäni (tuo fb on ehkä teistä joistakin pieni ja naurettava juttu mutta kertoo kyllä paljon!!). Kun kerroin hänelle, että sain uuden työpaikan, kasvoilla käväisi irvistys eikä onnitellut ollenkaan.

Hän välttelee kyselemästä asioistani joten keskustelumme ovat nykyään hyvin väkinäisiä.

Toinen kaveri on suoraan ilmaisuut kadehtivansa työtäni, sosiaalista elämääni jne.

raskasta oikeasti, onko kohtalotovereita ja miten olette päässeet kateellisista eroon (en oikeasti jaksa enää pitää tuota ekaksi mainittua ystävää ystäväpiirissäni koska aina tulee vain paha mieli) :(

ette ilmeisesti ole enää kovin läheisiä. muutoin olisit varmaan jo voinut sanoa asiasta hänelle tai vaikka puolivitsillä heittää tuosta asiasta jotain. itse olen kokenut vähän saman tapaista joskus. annoin kaverin olla omissa oloissaa muutaman kuukauden ja otin sitten yhteyttä. ei oikein voinut katkaista välejä kun olen heidän lapsen kummi. hänellä oli silloin vähän huono elämäntilanne. olin tukena ja välimme taas lämpenivät. Mutta joudun edelleen olemaan hieman varuillani.

Yhteistyössä