Ystävätär ja petos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miila

Vieras
Hyvä kaverini on asettanut minut hankalaan ja tukalaan tilanteeseen. Hän vietti edellisen yön teillä tietymättömillä ja on nyt sitten kertomut poikaystävälleen olleensa minun luonani yötä. Kielsin häntä kertomasta mitään ""villistä yöstään"", koska hän oli ilman lupaani sanonut olleensa minun tykönä.

Äärimmäisen inhottavaksi tekee asian se, että mies on minunkin hyvä kaveri, enkä tiedä, mitä pitäisi sanoa, jos hän asiasta enempää alkaa kyselemään. En haluaisi valehdella, saati joutua selvittämään tuota sotkua noiden kahden väliin...

No eipä minusta kuulosta kovin hyvältä kaverilta... Asetti sut tietoisesti kusiseen välikäteen, jotta itse pääsisi pälkähästä... Sinuna punnitsisin uudestaan sun kaverisi motiivit pitää sua kaverinaan ja tekisin siitä omat johtopäätökseni...

Heti huomaa, miten naiset eivät hallitse solidaarisuutta.

Esim: Jos nainen sanoo miehelleen olleensa yllättäen ystävättärensä luona yötä, ja mies tarkistaa asian soittamalla kymmenelle naisen ystävättärelle, niin kaikki kieltävät naisen olleen luonaan.

Mutta jos mies on yön poissa kotoa ja nainen tarkastaa asian miehen kymmeneltä kaverilta, kaikki sanovat miehen olleen luonaan ja kaksi väittää hänen olevan siellä vieläkin!

Juurikin nain, kuten nimimerkki ""Solidaarisuus"" kertoi vanhan vitsin keinoin. Naisilla kaveruus ja moraali kulkee kasikadessa, tosin kuin miehilla. Vaikken jonkun kaverini tekoja hyvaksyisikaan, ei se vaikuttaisi kaveruuteemme mitenkaan. En ikina vasikoisi ja alibiksikin olen joutunut, vaikken siita pidakaan. Minkas teet. Naisista tama on jotakuinkin kasittamatonta ja pelottavaa.