Ystävyys pilalla, lopullisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmyri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmyri

Vieras
Baari-illan päätteeksi huppelissa viettelin parhaan miespuolisen kaverini, spontaanisti. Seksi oli kyllä hyvää. Aamulla ja vieläkin asia kuitenkin harmittanut ja kaduttanutkin. Tuntuu ettei asiaa voi noin vaan ohittaakaan. Ei en ole rakastunut häneen, on vaan mahtava tyyppi.
On soittanut jo useampaan kertaan tämän jälkeen, mutta en ole vastannut. En tiedä, mitä sanoa. Pelkään, että hyvä ystävyys on jotenkin kärsinyt tai että mies ajattelee jatkossa vaan seksiä.

huh, mä tiedän et mun ja mun parhaan miespuolisen ystävän ystävyys olisi siinä, ei osattais olla enää normaalisti. Tosin en oo koskaan halunnutkaan muuta kuin ystävyyttä, joskus tosin oon nähnyt jotain unia mis on tapahtunut muutakin... Mut ihmiset on erilaisia ja ainakin sun ystäväsi yrittää ottaa yhteyttä ja mahdollisesti puhua asiasta. Mä vastaisin ja koittaisin olla suht normaalisti, sithän sen näkee kuinka käy.

7 v ja risat meni, ennen kun mun & miespuolisen ystäväni ystävyys palautui sellaiseksi mitä se oli...jep, mekin teimme samanlaisen mokan, tai itse asiassa yritimme myös seurustella jonkin aikaa.

no niin, yksi jos toinenkin on joskus kellahtanut tai kierähtänyt jonnekin mihin ei pitäisi.
kyllä on niin käynyt että yhteydenpito loppui siihen paikkaan.
erittäin ikävä maku noista jää kyllä helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
7 v ja risat meni, ennen kun mun & miespuolisen ystäväni ystävyys palautui sellaiseksi mitä se oli...jep, mekin teimme samanlaisen mokan, tai itse asiassa yritimme myös seurustella jonkin aikaa.

Ääk, en kyllä kestä, jos noin käy! No tekstasin ja pyysin rantsulle uimaan. Lupasi lähteä iloisen hymiön kera. Meinasin etten ota puheeksi, mutta kait se on omat tunteensa ja tekonsa selvitettävä. Aistii se muutoinkin, jos mä yritän jotain salailla.
Pitäkää peukkuja!

Kannattaisin sitä että vastaisit, ja puhuisitte asiat yhdessä muuten voit menettää ystävän. Itselle tuli lyhyen, ja värikkään seurustelun jälkeen ajan kanssa seurustelukumppanista ystävä. Eikä se myöhemmin kyllä haitannut mitenkään, vaikka oli menty pidemmälle silloin seurustellessa. Aikaa kun kului koko asiaa ei edes ajatellut. Eli anna armoa itsellesi, älä ruoski yhdestä mokasta. Anna ajan kulua mutta pidä se toinen tilanteen tasalla, ettei luule ettet enää halua nähdä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmyri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Ääk, en kyllä kestä, jos noin käy! No tekstasin ja pyysin rantsulle uimaan. Lupasi lähteä iloisen hymiön kera. Meinasin etten ota puheeksi, mutta kait se on omat tunteensa ja tekonsa selvitettävä. Aistii se muutoinkin, jos mä yritän jotain salailla.
Pitäkää peukkuja!

Tuskin ketään kiinnostaa, mutta kerronpa kumminkin...

Olin tosi pettynyt kaverin toimintaan, kun en ollut siis useampaan päivänä vastannut hänen soittoihinsa, niin oli purkanut sydäntään toiselle kaverilleen, jonka minäkin tunnen....ja muutaman päivän päästä sekstailustamme sitten tiesi useampi kuin me kolme.
Kaveri siis tunnusti rantsulla, että oli aina unelmoinut, että meidän välillä olis jotain ja kun olin tehnyt aloitteen, niin ei hänellä ollut syytä jarrutella. Ilmoitti tahtovansa seukata ja minä en ollut edes ajatellut moista.

No välit on luonnollisesti vähän omituiset olleet, mutta samoissa porukoissa pyöritään. Mikään ei kuitenkaan ole enää entisellään. Oon siis tosi pettynyt itseeni, mutta tuohon kaveriinkiin tuon lörpöttelyn osalta!

Hankala homma, kun toinen tahtoo enemmän kuin toinen. Mutta tuosta lörpöttelystä etenkään mä en olisi tykännyt :| Anna ajan kulua, se näyttää, mitä ystävyydestä tulee vai tuleeko mitään.

Yhteistyössä