Zoely pillereiden kanssa jää menkat tulematta? Muilla samanlaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaihtoonko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaihtoonko

Vieras
Tää on nyt oikeastaan jo kolmas kerta, kun ei mitään oirettakaan, että menkat alkais tauon aikana. Olis pitänyt alottaa laatta taas jo eilen, mutta ei merkkiäkään, että vuoto alkaisi. Ennen olen vaan aloittanut uuden laatan kuten kuuluu ja menkat on sitten kokonaan jääneet välistä. Nyt aattelin, että aloitanko vasta ensi sunnuntaina, eli pitäsin ylimääräisen viikon taukoa, että jos ne sieltä sitten viikon aikana tulisi...

Jos pidät ylimääräisen viikon taukoa (miksi??), niin e-teho ei sitten tietystikään ole kunnossa. Itse asiassa jos tauko on jo nyt vwnynyt niin raskauden mahdollisuus on olemassa jos olet ollut yhdynnässä.....

On tainnut jäädä pakkauksen ohje lukematta, tuo vuodon poisjäänti on yleinen sivuv.

"Olis pitänyt alottaa laatta taas jo eilen, mutta ei merkkiäkään, että vuoto alkaisi." Tuossahan tuo onkin, tauko on venynyt ja e-teho tietysti siten heikentynyt. Vai käytätkö niitä jollain muulla indikaatiolla kuin raskauden ehkäisy?

Jos pidät ylimääräisen viikon taukoa (miksi??), niin e-teho ei sitten tietystikään ole kunnossa. Itse asiassa jos tauko on jo nyt vwnynyt niin raskauden mahdollisuus on olemassa jos olet ollut yhdynnässä.....

On tainnut jäädä pakkauksen ohje lukematta, tuo vuodon poisjäänti on yleinen sivuv.

"Olis pitänyt alottaa laatta taas jo eilen, mutta ei merkkiäkään, että vuoto alkaisi." Tuossahan tuo onkin, tauko on venynyt ja e-teho tietysti siten heikentynyt. Vai käytätkö niitä jollain muulla indikaatiolla kuin raskauden ehkäisy?

Jep, käytän pillereitä runsaisiin vuotoihin ja kipuihin. En elä parisuhteessa, enkä harrasta irtosuhteita, joten raskauden mahdollisuutta ei tarvi pelätä. :D Ja huomasin, että jos joku vuoto jää välistä, niin seuraavat menkat onkin sitten "pirullisemmat. :(

Mulla jäi menkat 2 kertaa tulematta. Sitten kun ne tuli kestivät 2kk putkeen ja senkin jälkeen alkoi heti tiputteluvuoto jos otin pillerin edes 10min myöhäs. Paskat pillerit.

Yhteistyössä