Zoelyn pillerit ja lopettaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Heips..

Apuja kaipailisin!

Lopettelin viikko sitten zoelyn-merkkiset e-pillerit. Nyt on alkanut tulemaan kohdun seudulle kipuilua, istuessa ja välillä kävellessä. Liekkö tämä normaalia kipua vain pillereiden lopetuksen seurauksena? Yhdyntöjä ei siis ole ollut pillereiden lopettamisen jälkeen, joten raskaus ei toivottavasti ainakaan ole mahdollista.

Raskautta en usko, sillä poikani(e-pilleri raskaus, toistunut kaksi kertaa yasminelle-pillereillä..) kohdalla kehoni ilmoitti heti uudesta matkaajasta.. oksetti ensimmäisestä päivästä lähtien ja kaikki ruoka maistui puulta. Nyt vain pienoista kipuilua, kipualue tuntuu myös painettassa; kohdun keskellä, välillä vasemmalla puolella.. Menkkoja ei ole tullut pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta zoelynit aiheuttivatkin minulle sen, että vuotoa tuli yhtenä päivänä ja toisena taas ei.. Eli onko kellään kokemusta näistä zoelyn pillereistä ja niiden lopettamisen jälkeisestä kivuta? Gynelleni olen koittanut soittaa, mutta tuloksetta..

Jäiks.

Itse lopetin Zoelyt viikko sitten ja viikon ajan on tullut epämääräistä vuotoa, välillä enemmän ja välillä vähemmän.
Käytin pari liuskaa mutta olin alusta alkaen ylitunteellinen ja masentunut sekä ensimmäisen liuskan jälkeen alkoi jatkuva tiputtelu. Nyt vain toivon, että tämä vuoto loppuu joskus...

Yhteistyössä