Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tr:jos lapsille riittää eläinten katselu niin zoolandia ihan kiva paikka
Alkuperäinen kirjoittaja eih:Ei ton ikäset zoolandiasta mitään saa menkää vaiks särkänniemeen...
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja eih:Ei ton ikäset zoolandiasta mitään saa menkää vaiks särkänniemeen...
En mää tampereelle haluu |O
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja tr:jos lapsille riittää eläinten katselu niin zoolandia ihan kiva paikka
Pääseeks siel ratsastaa?