zoolandia vs linnanmäki

Menkää lintsille.
Zoolandia on pieni, ja enempi sopii mun mielestä vähän nuoremmille, siel ei ole varsinaisesti mitään laitteita, jotain mönkijöitä ja vesipomppua ja eläimiä.
Meidän 2-vee tykkää ja kymmenkesänenkin tykkäs, mutta ei ollut mitään lintsiin verrattuna.
 
Ei siel zoolandiassa mitään oikeen oo. kun ei enää norsuakaan. Voisin kuvitella että mun taapero tykkäis katella eläimiä vaikkei mönkijöistä tms vielä pääsekään osalliseksi.
 
kyllä meillä koululaisetkin tykkää käydä siellä kun on aika lähellä, hauskaa niillä näyttää olevan ja koko päivä kuluu aikaa...siis zoolandiassa. on se pikku paikka mutta mielettömän kiva ja turvallinenkin kun laitteet on kaikki näkösällä, eikä me olla totuttu käymään missään isommissa, särkänniemi oli jo liian iso meille:-))
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja tr:
jos lapsille riittää eläinten katselu niin zoolandia ihan kiva paikka

Pääseeks siel ratsastaa?

Pääsi ainakin silloin kun me käytiin muutama vuosi sitten.Silloin siellä oli viiimeistä kesää vielä Vanni norsukin.Lapset viihtyivät.Tänä kesänä mennään kyllä Lintsille :)
 
Olen lähdössä ensi viikolla 3,5, 7 ja 10-vuotiaiden lastenlasten kanssa Zoolandiaan. Nämä kaksi vanhempaa toivoivat synttärilahjaksi minulta sinne menoa. Olemme käyneet kaksi kertaa aikaisemmin. Mielestäni paikan plussat ovat ruuhkattomuus, samassa paikassa eläimiä sekä vempaimia, hinta ja mahdollisuus omien eväiden syömiseen. Katsoimme juuri, mitä uutta sinne on tullut ja kymmenvuotias poika innostui aivan valtavasti kauko-ohjattavista autoista ja 7-vuotias tyttö poniratsastuksesta. Mönkkäriajo ja valjaissa trampoliinissa hyppiminen on myös etukäteisinnostuksen aihe. Siellä on myös "riehumishalli".
 

Yhteistyössä