Zooplus kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikutti ensin hyvältä paikalta, mutta jättivät kertomatta sen, että kun Itella toimittaa tavarat niin mitään ennakko- ilmoitusta ei tule siitä, koska pakettia oltaisiin tuomassa! Minulla odottaa tällä hetkellä melkein 30 kg paketti postissa, koska en ollut kotona kun kuski soitti paketin tuomisesta! Tästäkin kyllä Itellalle lähetetty huomautus..

Reklamoin tästä myös tietty Zooplussalle, jolloin vastasivat olevansa tietoisia, ettei Itellalta tule mitään ennakko- ilmoitusta! Kovasti mainostavat kotiinkuljetusta mutta unohtavat kertoa tällaisen asian..! Paketti saa lähteä siis takaisin Saksaan postista..

Tilasin tuolta akvaariopaketin, siitä puuttui osia ja kansi oli rikki. Tein valituksen ja sain väärät osat n. 2,5 kk päästä. Ilmeisesti asiakaspalvelija, ainut jonka kanssa olen asioinut ei hallitse kunnolla suomea, eikä ymmärrä kunnolla kertomaani. Valitus tehty kirjallisesti ja suullisesti. Kun valitin saaduista virheosista oli vastaus, että voivat hakea akvaariopaketin pois ja perua kaupan(!).

hamsterin ruuat oli täynnä jotain eläviä ötököitä. Vasta avattu pussi siis. Huonosti pakattuja ollu paketit, tavarat monesti menny kuljetuksen aikana rikki. En enää tilaa sieltä mitään.

hamsterin ruuat oli täynnä jotain eläviä ötököitä. Vasta avattu pussi siis. Huonosti pakattuja ollu paketit, tavarat monesti menny kuljetuksen aikana rikki. En enää tilaa sieltä mitään.
Kuski jätti paketin postiin ja väitti että soitti ovikelloa. Olin koko päivän kotona ja rapun ovi on lukiossa ?
Yksi kippo oli rikki..eivät halunneet korvata.
En enää tilaa sieltä mitään!

Yhteistyössä