Zuvakit antoivat lapsille koulupotkut ok-käsimerkin takia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin itse Auschwitzissä noin kymmenen vuotta sitten. Sinne tuli samaan aikaan uusnatsi porukka, jolla vaikutti olevan jonkin verran sympatioita tekijöitä kohtaan. Pukeutumisesta huomasi, että tässä ollaan ns. asian äärellä ja muutama olutkin oli otettu.

Ihmettelin, että pääsivät sisään ja ihmettelin sitä, miten napakasti lähtee heti ensimmäisestä rikkeestä. Siinä ei kantapää tavoittanut enää koko keskitysleirin maata, kun kaveri oli kopissa. Ei paljon riitä suvaitsevaisuutta tuossa paikassa ja siitä kyllä varoitetaan aika monta kertaa sinne mennessä
 
Olin itse Auschwitzissä noin kymmenen vuotta sitten. Sinne tuli samaan aikaan uusnatsi porukka, jolla vaikutti olevan jonkin verran sympatioita tekijöitä kohtaan. Pukeutumisesta huomasi, että tässä ollaan ns. asian äärellä ja muutama olutkin oli otettu.

Ihmettelin, että pääsivät sisään ja ihmettelin sitä, miten napakasti lähtee heti ensimmäisestä rikkeestä. Siinä ei kantapää tavoittanut enää koko keskitysleirin maata, kun kaveri oli kopissa. Ei paljon riitä suvaitsevaisuutta tuossa paikassa ja siitä kyllä varoitetaan aika monta kertaa sinne mennessä
Oletko koskaan käynyt suomalaisten pisimmällä hautausmaalla tai Katynissä?
 
Katynissä Suomen vasemmiston ihailemat sankarit teloittivat Puolan älymystön.

Suomen vasemmistolla, kuten koko kansalla oli tuon tapahtuman aikaan täysi työ puolustaa Suomea NL:n aloittamaa raukkamaista hyökkäystä vastaan. Se, että persu heittää tässäkin jotain käsittämätöntä paskaa ei muuta totuutta. Sen persu toki tietää, mutta omassa psykoosissa on hyvä elää.
 

Yhteistyössä