lahjaksi 40-vuotiaalle??vinkkejä,kiitos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piipari

Vieras
Mitähän keksisin ystävälleni(nainen) 40v lahjaksi?Mitään astioita yms en viitsisi ostaa..Oisko jotain persoonallisia vinkkejä?Hintakin saisi olla kohtuulliinen.

Oisko jotain kivaa puutarhaan tai sit marimekon pyyhe ( tykkäsin itse kamalasti vaikken marimekko fani muuten olekkaan ja ikää vaan 30v )?
Mä vien yleensä noin 40v ystävälleni tuliaisina jotain pientä kivaa hänelle puutarhaan ku tykkää siellä puuhastella ja tiedän hänen makunsa :)

Tai sit 40 paria polvisukkia ( niitä halpoja jotka maksaa kai 3 paria euron tai jotain.. ) :D tai jotain pientä hauskaa 40 kpl...

lahjakortti jalkahierontaan tai kulmien muotoiluun ja kestovärjäykseen ( ei maksa kauheasti ).

minä taas en ottaisi niitä marimekon pyyhkeitä lainkaan mielelläni, tai jos joku ostaisi sellaisen jättikokoisen kylpypyyhkeen sen voisin ottaa. Mutta en siedä marimekkoa lainkaan.

Itse arvostaisin lahjakorttia johonkin hemmotteluun, joku hoito kauneushoitolassa, teatteriliput, lahjakortti ravintolaan tms. Minä ottaisin mielelläni myös lasia, vaikka Iittalan / Marimekon kivituikkuja.

Iso kukkapuska olisi myös tervetullut.

Täytän ite 40 v. jouluna. Moni kaveri on viettänyt juhliaan jo.
Osta marimekkoa ainoastaan, jos tiedä olevan fani.
Minä en pidä Marimekosta missään muodossa, en keksisi edes lahjakortille käyttöä (kamala rangaistus). Pihaa ei ole kerrostalossa, eikä puutarhaa, jonne voisin niitä kanervia istuttaa ;-)

Kauneushoitolan tms. ahjakortti on erittäin hyvä, tässä iässä tuon julkisivun ylläpitäminen vaatii jo aika lailla työtä. Muutkin lahjakortit ja liput johonkin konserttiin olisivat kivoja. Liikuntaan liittyvät jutut ovat ikäiselleni myös erittäin tervetulleita, kun maanvetovoima alkaa vaikuttaa (lahjakortti pilatekseen, Method Putkistoon tms.).
Tai mites olis personal trainer???

Äitini toivoi omenapuuta aikoinaan ja sellaisen sai. Hän pitää muutenkin kaikista puutarhajutuista. Tänä vuonna äitienpäivänä veljen kans ajateltiin ostaa uudet mansikantaimet viime kesänä tuhoutuneiden tilalle.

Ostin äidilleni ihanat vihreät reinot, hän kun rakastaa niin vihreää väriä. ja sitten annoin lahjakortin, jossa hän sai päättää itselleen vapaa-päivän ja ihan vain lötkötellä sohvalla, ja itse hoidin kaikki tehtävät. toimi, ja oli hyvin iloinen lahjasta!

Tilaa Stadin brankkarit kalenteri. Siinä tänä vuonna kaksi puolta, toisella nuoria palomiehiä ja toisella 40+. Tai sitten osta joku hoito kosmetologilla tai pinkin reinot. Mä itse sain 40v lahjaksi isohkon lahjakortin juoksuun erikoistuneeseen urheilukauppaan, mutta sehän liittyikin harrastukseen.

Oisko jotain kivaa puutarhaan tai sit marimekon pyyhe ( tykkäsin itse kamalasti vaikken marimekko fani muuten olekkaan ja ikää vaan 30v )?
Mä vien yleensä noin 40v ystävälleni tuliaisina jotain pientä kivaa hänelle puutarhaan ku tykkää siellä puuhastella ja tiedän hänen makunsa :)

Tai sit 40 paria polvisukkia ( niitä halpoja jotka maksaa kai 3 paria euron tai jotain.. ) :D tai jotain pientä hauskaa 40 kpl...

lahjakortti jalkahierontaan tai kulmien muotoiluun ja kestovärjäykseen ( ei maksa kauheasti ).
Tämä 42 v vastaa ...

Ja näistä ei missään tapauksessa polvisukkia - en käytä. Ei lahjakorttia myöskään kulmien muotoiluun ja kestovärjäykseen - mulla voi kulmat muotoilla ei värjätä, satun olemaan niin vaalea, että näytän sitten aivan kammottavalta - kokeiltu on.

Mielummin lahjakortti, jonka hoidon saa valita. Marimekon pyyhe voisi kelvata, jos on oikean lainen, puutarhaani hommaan asiat mielummin itse.

Miksei siltä sankarilta voi kysyä mitä haluaisi?

[QUOTE="Piika-äiti";22182807]40 puuta Keniaan KUA:n kautta? Tai 40 rokoteohjelmaa? Tai 40 koulupukua?

Tuossa iässä on kaikki kupit hyllyillä, joku vaihtoehtolahja on sopivampi.[/QUOTE]

Ootko sä ihan varma, että 40 v:llä on kaikki kupit hyllyllä?

Tällä 42 v:llä ei ainakaan ole, mulla on myös pieniä lapsia, nuorin on 5 v.

Nyt haluan mieluusti laatua, toisaalta esim. kahvikuppeja mulla ei ole vieläkään 12 paria, kaiken näköisiä puutteita löytyy. Samoin kukkamaljakoita ottaisin mielusti lisää.

Ja jos mulle vaihtoehtolahjaa ostaa, niin sitten mielummin senkin kysyy, että mihin haluan, että rahat laitetaan, niitä ei tosiaankaan laitettaisi puihin vaan esim. Pakistanin keräyskeen.

Mulla on paljon asioita, joita en raaski itselleni ostaa, niillä asioilla voi parhaiten ikäistäni hemmotella. Mulle olisi erittäin tervetullut vaikka kosmetologin lahjakortti, sitten vaikka niitä kivituikkuja, tai vaikka tietyt sisustustavarat, joita en raaski itse ostaa.

Mä olen niin tylsä ihminen, että kaikki persoonalliset lahjat ovat kuka ties missä, mutta kaikista astioista, koruista ja puista on rutkasti iloa (sain paljon lahjoja kun vähän aikaa sitten täytin 40 v).

ps. vaaleanpunaiset reinot on yksi kivoimmista lahjoista

Yhteistyössä