Täällä kun on usein niitä pituus/paino keskusteluja. Niin millainen mielikuva on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu :(

Mulla tosin ei oo tissejä edes nimeksi... Äkkiähän niihin jokunen kilo uppoaisi.

Mietin vaan kun itse olin tuon kokoinen silloin kun sain ylioppilaslakin ja siihen asti kunnes aloin odottaa esikoista. Ja mielestäni olin parhaimman kokoinen mitä koskaan. Samoin sitten myöhemmin olin jonkin aikaa tuossa painossa ja nyt kun katselen vanhoja kuvia niin mielestäni oon just oikean kokoinen =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu :(

Olen 154cm ja minulla lievän ylipainon alaraja on n.60kg. Joten sinulla on joko silmissä tai peilissä vikaa.

Ei ole. Vika on löysissä reisissä ja napaa ympäröivässä rasvassa.

Vaikea kuvitella kun itsellä on pituutta niin vähän. En osaa suhteuttaa painoa ja pituutta kuin korkeintaan 165cm asti.

Sama vika... Mun miehenikin on alle tuon 175 cm, ei pysty suhteuttamaan sitäkään kautta. :ashamed:

täh? mä oon 163cm pitkä ja joskus painoin 55 kg ja mulle sanottiin suoraan et näytän anorektikolta.

Kai se ihan ok paino on. Mä oon ite pitkä, mutta painan 56 kg, joten toi kuulostaa paljolta, mutta kun mullekin on raskausaikana tullut yli 20 kiloa, niin se ei ole näkynyt kyllä missään, jos mahaa ei lasketa :)

Olen 170cm ja n74kg enkä kyllä ole lihava omasta mielestäni. Riippuu luustosta ja siitä miten sen painonsa kantaa. Esimerkin mitat kuulosti minusta sopivan laihan ihmisen mitoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:

täh? mä oon 163cm pitkä ja joskus painoin 55 kg ja mulle sanottiin suoraan et näytän anorektikolta.

riippuu aika lailla ruumiinrakenteesta..
oon 165cm ja minul tippu paris kk pari kiloa 55kilosta siihen 52kiloon, ja nyt mies ja sukulaiset väittää et olen naru

Niin siis tuo painohan on mulle kaukainen haave vain enää, mutta tässä tosiaan vanhoja kuvia katsellessa näytän mielestäni hyvältä tuon painoisena. Tai sitten katselen itseäni puolueellisesti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:

Totta puhun. Mä en paina tuon enempää, mutta en silti ole pelkkää luuta ja nahkaa. Navan(!) ympärillä on karmea ihrarinkula, ja reidet ovat appelsiini-ihon peittämää hyllyvää tavaraa. Vaatteet päällä toki näytän hoikalta, ja bikineihin en todellakaan enää pukeudu.

154cm pitkällä normaalipaino on 43.9kg - 59.1kg . 48-50kg paino olisi ihan kiva. Katsoo nyt mitä tämän raskauden jälkeen saisi aikaiseksi :whistle: .

Mä en tiedä mistä johtuu, mutta mulle on myös tullut nyt tarve tehdä jotain itselleni raskauden jälkeen. Siis kun ottaa huomioon etten oo vuosiin suostunut murehtimaan kilojani tai edes kärsimään niistä pienimmässäkään määrin.

Jospa tää menee ohi sitten kun vauva on syntynyt B) :saint:

hmm...mä olin just tota kokoluokkaa kun odotin ihan viimeisilläni...ja olin aika muhkea :whistle:
Mutta jos ihan normaalissa olotilassa oleva ihminen niin jos on lihaksia niin toi paino on tosi helposti saavutettavissa ja voi olla tosi sutjakka. Mutta jos lihakset on vain haaveena niin sitten on kait jo ihan selkeetä pulleutta havaittavissa.

Muoks...siis pituutta on vain 170cm.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
154cm pitkällä normaalipaino on 43.9kg - 59.1kg . 48-50kg paino olisi ihan kiva. Katsoo nyt mitä tämän raskauden jälkeen saisi aikaiseksi :whistle: .

Mä en tiedä mistä johtuu, mutta mulle on myös tullut nyt tarve tehdä jotain itselleni raskauden jälkeen. Siis kun ottaa huomioon etten oo vuosiin suostunut murehtimaan kilojani tai edes kärsimään niistä pienimmässäkään määrin.

Jospa tää menee ohi sitten kun vauva on syntynyt B) :saint:

Mulla on vähän sellainen olo että jos ei nyt tee jotain niin ei sitten koskaan. Ajattelin karsia liiat sokerit ja valkoisen vehnäjauhon ja rasvan ruokavaliosta. Eli lähinnä herkut. Liikuntaa en ole koskaan harrastanut joten lenkillä käynti olisi varmaan nyt syytä aloittaa.

Äitini täyttää tänä vuonna 54 ja on todella hyvässä fyysisessä kunnossa. Olen antanut äidilleni kaikki vanhat farkkuni ja muut vaatteeni (kokoa XS-S) ja täytyy myöntää että olen hieman kade kun itse olen ihan rapakunnossa ja äiti vaan jaksaa painaa :ashamed: .

Ei tästä nyt mitään tolkkua saa kun yritin ottaa kansiosta suoraan kuvaa. Ja kaikissa kokovartalokuvissa on joku mukana, ei viitti laittaa tänne...mutta siis ainakin posket on mun mielestä sopivan kokoiset :D

Yhteistyössä