T
Turkilmas
Vieras
Jos naisella pituutta 175 cm ja painoa 76 kg. Millainen sulle tulee noista mitoista mieleen? Lihava, sopusuhtainen...minkälainen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Sopiva, hieman pulleahko muttei liian pullea =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
Olen 154cm ja minulla lievän ylipainon alaraja on n.60kg. Joten sinulla on joko silmissä tai peilissä vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Vaikea kuvitella kun itsellä on pituutta niin vähän. En osaa suhteuttaa painoa ja pituutta kuin korkeintaan 165cm asti.
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
täh? mä oon 163cm pitkä ja joskus painoin 55 kg ja mulle sanottiin suoraan et näytän anorektikolta.
Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
täh? mä oon 163cm pitkä ja joskus painoin 55 kg ja mulle sanottiin suoraan et näytän anorektikolta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:154cm pitkällä normaalipaino on 43.9kg - 59.1kg . 48-50kg paino olisi ihan kiva. Katsoo nyt mitä tämän raskauden jälkeen saisi aikaiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:154cm pitkällä normaalipaino on 43.9kg - 59.1kg . 48-50kg paino olisi ihan kiva. Katsoo nyt mitä tämän raskauden jälkeen saisi aikaiseksi.
Mä en tiedä mistä johtuu, mutta mulle on myös tullut nyt tarve tehdä jotain itselleni raskauden jälkeen. Siis kun ottaa huomioon etten oo vuosiin suostunut murehtimaan kilojani tai edes kärsimään niistä pienimmässäkään määrin.
Jospa tää menee ohi sitten kun vauva on syntynyt B) :saint: