Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Ja ihan sit vaan teet tota urakkaas niin ajan kanssa. Nopealla painontiputuksella jää iho sillain kivasti roikkuu joten maltti on valttia.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:no noita raskausarpiahan on paljon ihan hoikillakin ihmisillä ja toisekseen ihan vaan ruokailutottumuksia muuttamalla niin kilot rupee karisee itsekseen.
Ja yksi tehokas painontiputtaja on imetys...mulla ainakin kilot lähti viuhuen ja mentiin hieman pakkasen puolellekkin.
Ja ethän se periaatteessa kenenkään muun takia laihduta kuin itses...paitsi että on yksi syy jonka takia kannattaa pitää itsestään huolta nimittäin perhe :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Ai mitäkö tulee mieleen 175/76? Kahdella sanalla "oikein passeli".![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
Olen 154cm ja minulla lievän ylipainon alaraja on n.60kg. Joten sinulla on joko silmissä tai peilissä vikaa.
Ei ole. Vika on löysissä reisissä ja napaa ympäröivässä rasvassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
Olen 154cm ja minulla lievän ylipainon alaraja on n.60kg. Joten sinulla on joko silmissä tai peilissä vikaa.
Ei ole. Vika on löysissä reisissä ja napaa ympäröivässä rasvassa.
Sitten taidat olla ns "laiha läski" eli kiloja ei ole liikaa mutta ne kilot eivät ole kiinteää vaan höllyvää. Siksi sinua suhteessa "painavammat" voivat olla ihan hyväkroppaisia jos ovat kiinteitä. Eli eivät välttämättä paina liikaa,
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mallura:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu![]()
täh? mä oon 163cm pitkä ja joskus painoin 55 kg ja mulle sanottiin suoraan et näytän anorektikolta.
riippuu aika lailla ruumiinrakenteesta..
oon 165cm ja minul tippu paris kk pari kiloa 55kilosta siihen 52kiloon, ja nyt mies ja sukulaiset väittää et olen naru
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Plösö. Mutta paha mennä sanomaan, ilman näkemistä. Kun kun paino/pituus ei kerro ihan koko totuutta. Itselläni mittaa 178cm ja painoa 62kg, jota yritän kovasti tiputtaa kun olo on tursasmainen.. joten, näin pelkän painon/pituuden perusteella lihava.
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:tuli näistä pituus/paino - vertailuista mieleen, ukolla oli terveystodistuksessa lääkäri merkinny pituuden ja painon vääriin sarakk,eisiin, eli niiden mukaan ukko on jotain 52cm pitkä ja 168kg painava. olivat intissä mielenkiinnolla odottaneet että minkähän näköinen pannukakku sieltä ovesta tuleekaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Plösö. Mutta paha mennä sanomaan, ilman näkemistä. Kun kun paino/pituus ei kerro ihan koko totuutta. Itselläni mittaa 178cm ja painoa 62kg, jota yritän kovasti tiputtaa kun olo on tursasmainen.. joten, näin pelkän painon/pituuden perusteella lihava.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Jos naisella pituutta 175 cm ja painoa 76 kg. Millainen sulle tulee noista mitoista mieleen? Lihava, sopusuhtainen...minkälainen?
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Miten huonosti naisia kohdellaan ja esineistetään, kun sinun kaltaisesi kaunis ja muodokas nainen ei arvosta itseään ja ole ylpeä vartalostaan.