Täällä kun on usein niitä pituus/paino keskusteluja. Niin millainen mielikuva on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Ei tästä nyt mitään tolkkua saa kun yritin ottaa kansiosta suoraan kuvaa. Ja kaikissa kokovartalokuvissa on joku mukana, ei viitti laittaa tänne...mutta siis ainakin posket on mun mielestä sopivan kokoiset :D

no aika sirpakassa kunnossahan sinä näytät olevan =)

Juu eli tavoitteeksi otan 80 kg (jonka kokoinen olin meidän häissä) ja jos hyvin käy niin pääsen vielä noihin ylppärimittoihin ja sitten olen vaan sangen tyytyväinen itseeni ihan koko ajan :saint: B)

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Ja ihan sit vaan teet tota urakkaas niin ajan kanssa. Nopealla painontiputuksella jää iho sillain kivasti roikkuu joten maltti on valttia.

Miten musta tuntuu että iho roikkuu joka tapauksessa....painoa kun on rutkasti enemmän nyt ja raskausarvet on runnelleet mun kropan :kieh:

Mutta oikeesti mä oon alkanut miettimään tuota painonpudotusta ihan vaan terveyden kannalta. Jos ja kun mä oon miehelleni se paras minkä kokoisena ja näköisenä tahansa, niin paskat toisaalta sillä miltä mä näytän.

Mutta kieltämättä oon alkanut miettimään että vaikka toistaiseksi oon ollut terve kuin pukki, niin ei tää välttämättä tuu ikuisuuksia jatkumaan...

no noita raskausarpiahan on paljon ihan hoikillakin ihmisillä ja toisekseen ihan vaan ruokailutottumuksia muuttamalla niin kilot rupee karisee itsekseen.
Ja yksi tehokas painontiputtaja on imetys...mulla ainakin kilot lähti viuhuen ja mentiin hieman pakkasen puolellekkin.
Ja ethän se periaatteessa kenenkään muun takia laihduta kuin itses...paitsi että on yksi syy jonka takia kannattaa pitää itsestään huolta nimittäin perhe :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
no noita raskausarpiahan on paljon ihan hoikillakin ihmisillä ja toisekseen ihan vaan ruokailutottumuksia muuttamalla niin kilot rupee karisee itsekseen.
Ja yksi tehokas painontiputtaja on imetys...mulla ainakin kilot lähti viuhuen ja mentiin hieman pakkasen puolellekkin.
Ja ethän se periaatteessa kenenkään muun takia laihduta kuin itses...paitsi että on yksi syy jonka takia kannattaa pitää itsestään huolta nimittäin perhe :heart:

Juu mutta siis iso ja hemmetin revennyt vatsa...kuulostaa jo valmiiksi löysältä nahalta :D .

Mutta eipä se mitään, osuvasti sanoitkin että itseni lisäksi myös perheeni vuoksi voisin ainakin vähän painoa tiputella. Siis terveyden vuoksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu :(

Olen 154cm ja minulla lievän ylipainon alaraja on n.60kg. Joten sinulla on joko silmissä tai peilissä vikaa.

Ei ole. Vika on löysissä reisissä ja napaa ympäröivässä rasvassa.

Sitten taidat olla ns "laiha läski" eli kiloja ei ole liikaa mutta ne kilot eivät ole kiinteää vaan höllyvää. Siksi sinua suhteessa "painavammat" voivat olla ihan hyväkroppaisia jos ovat kiinteitä. Eli eivät välttämättä paina liikaa,

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Mun mielestä painaa liikaa. Itse oon 173 cm pitkä ja painan 61,5 kiloa, ja mulla ainakin on nytkin liikaa painoa - tuntuu, että joka paikka roikkuu :(

Olen 154cm ja minulla lievän ylipainon alaraja on n.60kg. Joten sinulla on joko silmissä tai peilissä vikaa.

Ei ole. Vika on löysissä reisissä ja napaa ympäröivässä rasvassa.

Sitten taidat olla ns "laiha läski" eli kiloja ei ole liikaa mutta ne kilot eivät ole kiinteää vaan höllyvää. Siksi sinua suhteessa "painavammat" voivat olla ihan hyväkroppaisia jos ovat kiinteitä. Eli eivät välttämättä paina liikaa,

Kyllä, olen laiha läski. Ja tosiaan kirjoitin, että "mun mielestä" painaa liikaa - tuolla tarkoitin lähinnä, että itseeni suhteutettuna ajattelen, että painoa on liikaa. Kirjoitin myös, että mulla ei ole tissejä oikeastaan ollenkaan ja että rintavalla menee niihin tisseihinkin jo useampi kilo.

Tuo "laihaläski" on niin hauska termi :D . Mun kaverin mies oli sanonut näin myös kaverilleni. Kaveri kun on hoikka, mutta ilmeisesti sitten myös vähän "löllyvä". Noin kai voi käydä jos ei yhtään urheile...ehkä. Kaverin mies on aktiiviurheilija (en viitsi sanoa lajia kun kilpailee omassaan) ja heillä hurttia huumoria keskenään =)

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:

täh? mä oon 163cm pitkä ja joskus painoin 55 kg ja mulle sanottiin suoraan et näytän anorektikolta.

riippuu aika lailla ruumiinrakenteesta..
oon 165cm ja minul tippu paris kk pari kiloa 55kilosta siihen 52kiloon, ja nyt mies ja sukulaiset väittää et olen naru

onhan se ruumiinrakenne myös vaikuttava tekijä ja mä en koskaan tuu mahtumaan esim 36 vaatteisiin vaiks oisin kuinka laiha. mut siis esim 165 senttiselle ihannepaino on 55-65kg

Mutta siis mun pointti oli just tuossa että kun noita kuvia katson, niin mun mielestä koko on just sopiva. Tuntuu että olis liian pieni jos tuosta vielä painoa tiputtais.

Tosin tuo on niin maustakin tietty kiinni. Mä tykkään että on kuitenkin muotoa ja kokoa.

Plösö. Mutta paha mennä sanomaan, ilman näkemistä. Kun kun paino/pituus ei kerro ihan koko totuutta. Itselläni mittaa 178cm ja painoa 62kg, jota yritän kovasti tiputtaa kun olo on tursasmainen.. joten, näin pelkän painon/pituuden perusteella lihava.

Minun silmiini näytät kuvissa hoikalta :) Eli tuossa painossa olisit oikein sopiva, normaalivartaloinen. Itse olen 155cm pitkä näytän 55 kiloisena mielestäni juuri sopivalta :D

tuli näistä pituus/paino - vertailuista mieleen, ukolla oli terveystodistuksessa lääkäri merkinny pituuden ja painon vääriin sarakk,eisiin, eli niiden mukaan ukko on jotain 52cm pitkä ja 168kg painava. olivat intissä mielenkiinnolla odottaneet että minkähän näköinen pannukakku sieltä ovesta tuleekaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:
Plösö. Mutta paha mennä sanomaan, ilman näkemistä. Kun kun paino/pituus ei kerro ihan koko totuutta. Itselläni mittaa 178cm ja painoa 62kg, jota yritän kovasti tiputtaa kun olo on tursasmainen.. joten, näin pelkän painon/pituuden perusteella lihava.

Tuossa oli nuo 2 "laadukasta" kuvaa mun ylppärikuvista otettuna :D

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
tuli näistä pituus/paino - vertailuista mieleen, ukolla oli terveystodistuksessa lääkäri merkinny pituuden ja painon vääriin sarakk,eisiin, eli niiden mukaan ukko on jotain 52cm pitkä ja 168kg painava. olivat intissä mielenkiinnolla odottaneet että minkähän näköinen pannukakku sieltä ovesta tuleekaan :)

:laugh: :laugh: :laugh:

eiköhän se BMI oo tärkeempi ku se mitä vaaka näyttää. Ja sulla son 19.6 eli varaa on lihotakki.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Jos naisella pituutta 175 cm ja painoa 76 kg. Millainen sulle tulee noista mitoista mieleen? Lihava, sopusuhtainen...minkälainen?

Ihan normaali. Tietysti sekin vaikuttaa ulkomuotoon, millä tavalla kilot on jakautuneet kroppaan.

Mut ite oisin onnellinen. Mulla tällä hetkellä sama pituus, mut painoa kymppi enemmän...

Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:
Miten huonosti naisia kohdellaan ja esineistetään, kun sinun kaltaisesi kaunis ja muodokas nainen ei arvosta itseään ja ole ylpeä vartalostaan.

Ei ei ei, nyt ymmärsit väärin :D . Katos kun mä olen tällä hetkellä hiton lihava tursake ja nyt ekaa kertaa vuosiin tuli olo että raskauden jälkeen vois tiputtaa painoa. Eniten terveyden vuoksi, ei muuten. Mies tykkää musta kuin hullu puurosta, olin sitten tämän kokoinen tai noiden kuvien kokoinen.

Eilen tytsi laittoi tänne ylppärikuviaan ja mä niistä innostuneena kaivoin omani. Ja mielestäni näytin siis hyvältä kuvissa, just hyvän kokoisena. Kuitenkin täällä moni tuntuu ajattelevan että painon pitäis olla hitosti alle pituuden ettei olis läski. Ja mun mielestä mä EN ole noissa kuvissa läski.

Siitä se sitten lähti...tämäkin aloitus :D

No sulla on selkeästi syömishäiriö joten ei kannata tulla omia mielipiteitään tähän ketjuun kertomaan. Ehkä psykiatri olis oikeempi paikka.

Yhteistyössä