Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu
Siis mä en oikeesti ymmärrä sua.
Enkä minä :|
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.
Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä... Aivan kuin ystävät olisivat jotain keräilykohteita tai palkintoja.
En ymmärrä ettet ymmärrä. Aika ylimielielistä! ystävyys ei ole mikään leikkikalu! ystävyys ansaitaan. Äläkä vääristele. Sitä paitsi ystävyys ON paras PALKINTO ja POKAALI minkä ihminen voi saada :-D .. eli siinä olet oikeassa.
SINÄ tässä ylimielinen olet mun mielestä...selität, että ystävyys ansaitaan, eli se jolla ei ystäviä ole, ei niitä edes ansaitse...mutta sinä sen sijaan olet niin helkutin ihana ja hyvä ihminen, koska sulla on ystäviä.
(niin on muuten mullakin, läheisiä ystäviä on 6-7 kappaletta ja hyviä kavereita tsiljoona, mutten siltikään tajua tuota sun logiikkaa)
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja unea:Ööh.. AP, sun tarinasta sai nyt sen käsityksen että oot ite hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä, ilman että oot yrittäny asiaa ensin selvittää. Kyllä mäkin siskosi ja ystäväsi housuissa vetäisin parit palot nenääni.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:mitäs sitten kun ne ystävät pettää ja puukottaa selkään?
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Olet sekoittanut täällä jo ennenkin siten että moni toisen aloittama ketju katkeaa takiasi. Nyt rauhoitut ja lakkaat haastamasta riitaa. Pysy ketjun aloittajan aiheessa. En pahalla sano. Ylläpito varmaan samaa mieltä...
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Olet sekoittanut täällä jo ennenkin siten että moni toisen aloittama ketju katkeaa takiasi. Nyt rauhoitut ja lakkaat haastamasta riitaa. Pysy ketjun aloittajan aiheessa. En pahalla sano. Ylläpito varmaan samaa mieltä...
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Olet sekoittanut täällä jo ennenkin siten että moni toisen aloittama ketju katkeaa takiasi. Nyt rauhoitut ja lakkaat haastamasta riitaa. Pysy ketjun aloittajan aiheessa. En pahalla sano. Ylläpito varmaan samaa mieltä...
Ai että Ravistettavan pitää rauhoittua?Miksi hänen pitää rauhoittua jos sinä kerskailet ja lyöt lyötyä? Sinä olet sopuisa ja me muut haastamme riitaa kanssasi, niinkö?
Alkuperäinen kirjoittaja unea:Ööh.. AP, sun tarinasta sai nyt sen käsityksen että oot ite hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä, ilman että oot yrittäny asiaa ensin selvittää. Kyllä mäkin siskosi ja ystäväsi housuissa vetäisin parit palot nenääni.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Siis herranjeekama, sirkkeli ollut niin, että lapset on edes saaneet sen päälle????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unea:Ööh.. AP, sun tarinasta sai nyt sen käsityksen että oot ite hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä, ilman että oot yrittäny asiaa ensin selvittää. Kyllä mäkin siskosi ja ystäväsi housuissa vetäisin parit palot nenääni.
Peesi. Jos nuorempi siskosikin on sanonut, ettei viitsinyt puhua sinulle, kun olit niin hermostunut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sirkkelillä leikkivät ?
kai ten jotenkin vahditte lapsianne hyvät ihmiset ?
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sirkkelillä leikkivät ?
kai ten jotenkin vahditte lapsianne hyvät ihmiset ?
Ihan tuli mullekin vain ja ainoastaan tämä mieleen!!!! Herranen aika, siinä olisi TODELAA SAATTANUT lapislta kädetkin irrotta, että hiukan olisin enemmänkin siitä kauhuissani. Ei takuulla ollut hyvä ratkaisu tollainen hoitopaikka.Hui kamala!!! Nyt oppi varmaan nää 19v ja 14 v lapsenvahditkin ettei kannata ihan mihin tahansa hommaan ryhtyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu
Siis mä en oikeesti ymmärrä sua.
Enkä minä :|
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.
Todellakin!! Miten voi olla "paska maku kavereissa", aika vaikee tietää aina ihmisistä kaiken...??
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Kuinka sulla on ystäviä?![]()
![]()