Uusia ystäviä etsitään, vanhoihin meni välit juhannus episodin takia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pöh :D Jokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah :laugh:

t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu

Siis mä en oikeesti ymmärrä sua.

Enkä minä :|
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.

Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä... Aivan kuin ystävät olisivat jotain keräilykohteita tai palkintoja.

En ymmärrä ettet ymmärrä. Aika ylimielielistä! ystävyys ei ole mikään leikkikalu! ystävyys ansaitaan. Äläkä vääristele. Sitä paitsi ystävyys ON paras PALKINTO ja POKAALI minkä ihminen voi saada :-D .. eli siinä olet oikeassa.

SINÄ tässä ylimielinen olet mun mielestä...selität, että ystävyys ansaitaan, eli se jolla ei ystäviä ole, ei niitä edes ansaitse...mutta sinä sen sijaan olet niin helkutin ihana ja hyvä ihminen, koska sulla on ystäviä.
(niin on muuten mullakin, läheisiä ystäviä on 6-7 kappaletta ja hyviä kavereita tsiljoona, mutten siltikään tajua tuota sun logiikkaa)
:headwall:

Olet sekoittanut täällä jo ennenkin siten että moni toisen aloittama ketju katkeaa takiasi. Nyt rauhoitut ja lakkaat haastamasta riitaa. Pysy ketjun aloittajan aiheessa. En pahalla sano. Ylläpito varmaan samaa mieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja unea:
Ööh.. AP, sun tarinasta sai nyt sen käsityksen että oot ite hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä, ilman että oot yrittäny asiaa ensin selvittää. Kyllä mäkin siskosi ja ystäväsi housuissa vetäisin parit palot nenääni.

No, ehkä kuin yleinen syyttäjä mut melkein, ja sen myönnän. Ja varmasti kaikkilla tässä on niitä herneitä nenässä. Mutta eipä tätä oikein tämän enenpää voi selvittää, ainakaan ennemmin kuin mies tulee kotiin ja tutkii sirkkelin.

Olet sekoittanut täällä jo ennenkin siten että moni toisen aloittama ketju katkeaa takiasi. Nyt rauhoitut ja lakkaat haastamasta riitaa. Pysy ketjun aloittajan aiheessa. En pahalla sano. Ylläpito varmaan samaa mieltä...

Taasko tuo Pelleriina on täällä ylistämässä omaa täydellistä elämäänsä ja väittämässä kaikille, että ketjut katkeaa takiasi... Argh! :headwall:

Ai minä haastan riitaa? Sinähän tässä(kin) ketjussa esität ihan uskomattomia ja ilkeitäkin väitteitä. Kuten siinä aikaisemmassakin ketjussa, jossa väitit että lapsen dysfasia johtuu siitä, että kotona ei ole kaikki hyvin :headwall: . Ja siinä ketjussa, jossa kerroit mielipiteitäsi lapsen vammaisuuteen liittyen...Sisu ainakin taitaa muistaa sen. Sekä uskisketjussa, jossa väitit minun haukkuvan kaikkia uskovaisia ja vääristelevän uskistuttuni sanomisia, vaikka kyse oli tasan yhdestä uskovaisesta jota sinä et edes tunne - vai oletko ollut kärpäsenä katossa kuuntelemassa kun hän herjaa kaikkia ja kaikkea? :snotty:
Siinä dysfasiaketjussakin muuten oli noin 15 sinulle kohdistettua eriävää mielipidettä ennen kun mä edes tulin mukaan :whistle:

Ai että Ravistettavan pitää rauhoittua? :o Miksi hänen pitää rauhoittua jos sinä kerskailet ja lyöt lyötyä? Sinä olet sopuisa ja me muut haastamme riitaa kanssasi, niinkö?

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:

Ai että Ravistettavan pitää rauhoittua? :o Miksi hänen pitää rauhoittua jos sinä kerskailet ja lyöt lyötyä? Sinä olet sopuisa ja me muut haastamme riitaa kanssasi, niinkö?

Niinhän se aina kyseisen kirjoittajan kanssa menee :xmas:
Plus vielä se, että hän huomaa aina vain minun eriävän mielipiteeni, vaikka niitä tässäkin ketjussa on jo lukuisia muitakin.

Ööh.. AP, sun tarinasta sai nyt sen käsityksen että oot ite hyökännyt päälle kuin yleinen syyttäjä, ilman että oot yrittäny asiaa ensin selvittää. Kyllä mäkin siskosi ja ystäväsi housuissa vetäisin parit palot nenääni.

Peesi. Jos nuorempi siskosikin on sanonut, ettei viitsinyt puhua sinulle, kun olit niin hermostunut.

Mä olen kyllä vähän sitä mieltä myös, että ystävät pitää ansaita, ei ne mitään itsestäänselviä asioita ole. Ystävyydenkin eteen pitää tehä vähän töitä, kuten kaikkien suhteiden.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Siis herranjeekama, sirkkeli ollut niin, että lapset on edes saaneet sen päälle???? :o

No, se on sevittämättä ovat saaneet päälle vai ei. Voi olla että ovat myös kompastuneet tms. maassa olevaan johtoon ja johto on mennyt poikki sisäisesti. Sirkkeli siis on vanhassa navetassa. Sen saa päälle yhdistämällä voimajohdot toisiinsa.

Peesi. Jos nuorempi siskosikin on sanonut, ettei viitsinyt puhua sinulle, kun olit niin hermostunut.

No niin hermostuin, enkä kiellä sitä.

sirkkelillä leikkivät ?

kai ten jotenkin vahditte lapsianne hyvät ihmiset ?

Ihan tuli mullekin vain ja ainoastaan tämä mieleen!!!! Herranen aika, siinä olisi TODELAA SAATTANUT lapislta kädetkin irrotta, että hiukan olisin enemmänkin siitä kauhuissani. Ei takuulla ollut hyvä ratkaisu tollainen hoitopaikka.Hui kamala!!! Nyt oppi varmaan nää 19v ja 14 v lapsenvahditkin ettei kannata ihan mihin tahansa hommaan ryhtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
sirkkelillä leikkivät ?

kai ten jotenkin vahditte lapsianne hyvät ihmiset ?

Ihan tuli mullekin vain ja ainoastaan tämä mieleen!!!! Herranen aika, siinä olisi TODELAA SAATTANUT lapislta kädetkin irrotta, että hiukan olisin enemmänkin siitä kauhuissani. Ei takuulla ollut hyvä ratkaisu tollainen hoitopaikka.Hui kamala!!! Nyt oppi varmaan nää 19v ja 14 v lapsenvahditkin ettei kannata ihan mihin tahansa hommaan ryhtyä.

No tätä ei tiedetä varmaksi. Itse mietin että osaisko kaksi 8 vuotiasta liittää voimajohdot toisiinsa oikein?! Muuten sitä konetta ei saa käyntiin!

Yksi hyvä ystävä on parempi kuin tuhat paskaa kaveria. Mullakin oli ennen liuta ns. "ystäviä" joiden todellinen ystävyys punnittiin ja kevyeksi havaittiin.
Minullakin oli pieni juhannusepisodi, joka liittyi avomieheen ja lasteni isään. Hän teki semmoisen tempun taas, että kyllä siinä punnittiin sen miehen temput lopullisesti. Poikki pistin ja lasten isää hänestä ei enää saa tekemälläkään.

Ei muuta kuin etsimään uusi kunnon mies! (Liekö niitä enää vapaanakaan)

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Pöh :D Jokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah :laugh:

t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu

Siis mä en oikeesti ymmärrä sua.

Enkä minä :|
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.

Todellakin!! Miten voi olla "paska maku kavereissa", aika vaikee tietää aina ihmisistä kaiken...??

Siis ton takia ette ole enää väleissä? Kyllä ihmiset on ihme tiukkapipoja nykyään. Sen mä tajuan että ei tietenkään saa leikkiä sirkkelillä eikä muillakaan terävillä vaarallisilla esineillä. Mutta että SÄ suutut siitä kun kukaan ei pyydä anteeksi.. hmm, mä taisin tippua kärryiltä. oisit onnellinen ettei mitään tapahtunut.

mun mielestä on pieni asia jos sirkkeli on rikki verrattuna et lapsille olis jotain sattunu. turha syyttää muita vielä ku ei tiedä varmasti onko lapset edes leikkiny sillä. mä en kyllä suuttuis tollasesta asiasta, en tod, olisin säikähtäny lasten puolesta enemmänki vaikka ei olis varmaa et on edes leikkiny sirkkelillä.

ja peesi liirahille

Kuinka sulla on ystäviä? :o :o

mitähän tuosta sirkkelijutusta sanoisi mutta sen verran että on sen verran paha kone että ei lasten leikkeihin kuulu. Ja jos pihapiiristä löytyy tuollaisia niin pitäisi olla kaikille tenaville selväksi tehty että on vaarallinen lelu joka ei ole lelu lainkaan. Ja kuka teki mitä, oliko ne omat kullanmurut vai toisen kakarat, niin kuitenkin pääasia että sormia ei katkottu ei tahallaan eikä vanhingossa. ja kun lapset kertoo asioita niin kenen lapsiin luottaa, onko ne vain ne omat aina oikeassa vai voiko joskus ollakin että vieras lapsi kertookin totuudenmukaisemman tarinan ja se oma kullanmuru ei olekaan se kultaisin muru siinä.

Mutta toiseen asiaan mitä joku sanoi ystävistä, niiden ansaitsemisesta tai sanotaanko saamisesta vai hankkimisesta, niin minä olen sitä mieltä että ystävä on helpompi menettää kuin saada. Mutta jos on oikea ystävä niin se ystävyys kestää matkanvarrella kaikenlaista eikä pikkujutuista eikä sanomisista ystävyyttä pistetä poikki.
ystävyys voi syventyä, mutta se voi hiipua ja se voi toki katketa kertaheitolla, mutta minusta ystävyyden katkaisemiseen tarvitaan aika isot syyt, ainakin joskus. Itse en ainakaan voisi ajatella noista muutamasta jo yli 30 v takaa olevista ystävistä että noin vain sanoisin että eivät muuten olekaan ystäviä enää. ei ystävyyttä yhdessä olon ajalla, tekstiviestien merkkipituudella tai niiden lähettämisfrekvenssillä tai face to face kontaktien määrällä per tietty aika mitata. Se on jokakin muuta ja jotakin syvempää silloin kun se aitoa on-
Minusta on ystävän ja kaverin välillä kuitenkin jonkinlainen ero vielä tai riippuuko se mitä nimitystä kukin sitten käyttää.
ystävyys tulee sieltä jostakin sisältä, sen tuntee kun on tosi ystävä ja joskus se kolahtaa äkimpään, sitä huomaa että hei tuo ihminenhan on sellainen että pitää tutustua ja haluaa sen kanssa vaihtaa enemmän ajatuksia, jakaa aikaa ja kokemuksia jne. En minä voi päättää että minä nyt vaikka Liisan kanssa alan ystäväksi vaan se vaatii jotakin myös sieltä liisan puolelta ja joskus se aikomus, eikä halua eikä tahtokaan auta jos ei vaan sitä ystävyyttä synny. en minä oikeaksi ystäväksi ihmistä voi sanoa ketä on omakseni tunne, mutta en toisaalta yhtäkkiä omaani hylkääkään. pitää sanoa että oikeita ystävyyssuhteita en ole tainnut enää sitten oppikoulun alaluokkien pannut poikki, joku on vaan muuten vaan etääntynyt elämässä erilaisista asioita johtuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Kuinka sulla on ystäviä? :o :o

Olipa ilkeesti kysytty. Olet pahansuopa tai mustahuumorinen ihminen :laugh:
Ehkä siksi jos oon sun vasta/vihtakohta hihi

Yhteistyössä