Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yrittäisin lisätä ruoan määrää päivällä. 6kk on vielä pieni, eikä niitä suosituksia kannata niin tarkoin katsoa. Minä olen antanut jokaisen lapsen syödä niin paljon kuin jaksavat. Ylipainoisiksi eivät ole silti menneet. Yösyötöistä olen päässyt sitten eroon, kun nukutan vauvan kahteen heräämiseen uudelleen, ja vasta kolmannella kerralla annan maitoa. Vähitellen heräämisen väli pitenee.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Aamupala: prk velliä
Lounas: 1/2-1 prk lihasosetta ja Tuttelia 50-100 ml
Välipala: jogurttia 1/2-1 prk ja Tuttelia 50-100 ml
Päivällinen: kasvissosetta 1/2-1 prk ja Tuttelia 50-100ml
Iltapala: prk velliä ja päälle Tuttelia n. 100 ml
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Aamupala: prk velliä
eli teillätuo päivittäinen maidon määrä on noin 400ml? oon kuullu et 6kuisen pitäis saada maitoa viel 600-800ml...mikähän se oikee suositus sit onkaa??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Aamupala: prk velliä
eli teillätuo päivittäinen maidon määrä on noin 400ml? oon kuullu et 6kuisen pitäis saada maitoa viel 600-800ml...mikähän se oikee suositus sit onkaa??
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:On normaalia.Meidän 11kk vanha tyttö syö vielä mooooooooooonta kertaa yössä.Tai siis käytännössä nukkuu tissi suussa. *kerää voimia tulevaan unikouluun* :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Aamupala: prk velliä
Liian paljon kiinteitä niin ei maito, joka pääravinto vielä voin pienellä, ei maistu!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja xx:Aamupala: prk velliä
Huh, onpa suuret määrät puolivuotiaalle, olette varmaan aloittaneet ne jo 3kk iässä? Meillä ½v vasta maisteltiin.
Joo, 3 kk iässä aloiteltiin velleillä ja lisätty on pikkuhiljaa. Imettämisen lopetin kokonaan reilu viikko sitten.
Juuri noin meilläkin oli kuopuksen kanssa.
Lopulta ei suostunu irrottaan otetta. 1v1kk niin vierotin ettei mee ihan hölmöläistouhuks kun mamma ei saanu rintoja olleskaa itelleen yöllä![]()