Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Hei tai vieras tai mikälie porvoolainen sinun provosoimanasi tämän ketjun kyllä laitoin alulle. Tästä oppineena yritän olla provosoitumatta vaikka porvoolainen provosoi.![]()
![]()
![]()
Laitahan linkkiä niistä sinun innovatiivisista jutuista mitä jakelet netissä. Vai tännekö ei sovi niitä linkittää? Pian joku saattaa arvostella niitä vaikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Hei tai vieras tai mikälie porvoolainen sinun provosoimanasi tämän ketjun kyllä laitoin alulle. Tästä oppineena yritän olla provosoitumatta vaikka porvoolainen provosoi.![]()
![]()
![]()
Laitahan linkkiä niistä sinun innovatiivisista jutuista mitä jakelet netissä. Vai tännekö ei sovi niitä linkittää? Pian joku saattaa arvostella niitä vaikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Too much pink: AIVAN MIELETTÖMÄN UPEA!!! =) Wow...
Työmyyrällä hieno pöytä, kelpais mullekkii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kameli:tuo prinsessalinnasänky on ihan mielettömän upea
mutta käytännön läheisenä ihmisenä kysyn, miten hyvin onnistuu petivaatteiden vaihto? varsinkin tuolta alhaalta.. huonoselkäiselle ei olis niin helppoa..
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Mä en tiedä käykö tää tuunatuksi (en oikein edes tiedä miten tuunaus määritellään), mutta löysin huonokuntoiset, vanhat rattaat kirppikseltä 8 eurolla ja sini-valkoisen vanhan verhon kahdella eurolla. Ratkoin rattaiden päälliset ja ompelin verhoista uudet. Niistä tuli meidän pojan menopelit.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:mä täällä leikkasin just vanhoista verhoista palat jo valmiiks et kun ukko tulee kotiin ni saa kertoo mihin on piilottanu mun ompelukoneen..sen jälkeen mulla pitäis olla koti-ilta/yökkäri housut.
Alkuperäinen kirjoittaja Too much pink:D:Eli kuten kuvasta näkyy jos näkyy..valokuvaus ei oo mun vahvuus
Alakerrassa siis valot jotka tuo kivan lisän, niistä saa myös osan pois päältä mut nyt siis kaikki päällä et näkyy edes jotain
Niin ja siihen petivaatteiden vaihtoon vielä et toi ovi on isompi mitä kuva näyttää ku oon 175cm pitkä ja myös mies 185cm mahtuu sinne ihan hyvin ne vaihtamaan...linnassa ei myöskään oo takaseinää joten jos ois tilaa niin vois myös sitä kautta vaihtaa
Kannattaa rohkeesti vaan kokeillaTosi helppoa ja ainakin lapset tykkää ja se on hyvä palkinto työstä
....laittakaa sit kuvia omista luomuksista.
http://www.aijaa.com/v.php?i=3356415.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Pistän vielä tämän ruokapöydän:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3354715.jpg
Oikein innostuin ko tajusin, että meilläkin on noita tuunattuja tavaroita. (eipä oo ikuna tullu ajateltuakaan asiaa muuten.. )
Alkuperäinen kirjoittaja työmyyrä:Niin joo onhan mulla vielä tämä isän vanha matkalaukku:
(kuva on otettu lasten leikkien jäljiltä)
http://www.aijaa.com/v.php?i=3354681.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Mä en tiedä käykö tää tuunatuksi (en oikein edes tiedä miten tuunaus määritellään), mutta löysin huonokuntoiset, vanhat rattaat kirppikseltä 8 eurolla ja sini-valkoisen vanhan verhon kahdella eurolla. Ratkoin rattaiden päälliset ja ompelin verhoista uudet. Niistä tuli meidän pojan menopelit.
![]()