Tuunattuja tavaroita (kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UHU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä täällä just puran vanhaa kaksostenrattaiden sadesuojaa ja kokeilen siitä tehä noille lapsille suojahousuiks..pitäisivät ainakin vähän kosteutta..monet kurahousut kun on liian jämäkät ni ei taho päästä lapset liikkeelle...

Hei tai vieras tai mikälie porvoolainen sinun provosoimanasi tämän ketjun kyllä laitoin alulle. Tästä oppineena yritän olla provosoitumatta vaikka porvoolainen provosoi. :laugh: :laugh: :laugh:

Laitahan linkkiä niistä sinun innovatiivisista jutuista mitä jakelet netissä. Vai tännekö ei sovi niitä linkittää? Pian joku saattaa arvostella niitä vaikka :o

No se pienempi on just siellä linnassa päikkäreillä mut jos löydän tän ketjun viellä illalla ni otan sit kuvan:D

Ei oo blogia...ainakaan vielä:D Kaverit aina nauraa kun oon jotain tuunaamassa mut fakta on et jos ei jotain sellasta löydy mitä haluun ni teen sen sitten ite.

niin ja kustannus tosta oli olemassa olevia tavaroita lukuunottamatta n.130?(sisältäen myös kerrossägyn)

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Hei tai vieras tai mikälie porvoolainen sinun provosoimanasi tämän ketjun kyllä laitoin alulle. Tästä oppineena yritän olla provosoitumatta vaikka porvoolainen provosoi. :laugh: :laugh: :laugh:

Laitahan linkkiä niistä sinun innovatiivisista jutuista mitä jakelet netissä. Vai tännekö ei sovi niitä linkittää? Pian joku saattaa arvostella niitä vaikka :o

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Too much pink: AIVAN MIELETTÖMÄN UPEA!!! =) Wow...

Työmyyrällä hieno pöytä, kelpais mullekkii :)

No kiitos!
Viimeksi kun mä sitä täällä esittelin, niin se sai täysin päinvastaisen vastaanoton.. :) Itse tykkään tuosta ÄLYTTÖMÄSTI. Maalasin mä nuo tuolitkin(että nekin on kai tuunattuja), mutta meidän kuopus on jo purru niistä maalit pilalle.. :/

tuo prinsessalinnasänky on ihan mielettömän upea :o

mutta käytännön läheisenä ihmisenä kysyn, miten hyvin onnistuu petivaatteiden vaihto? varsinkin tuolta alhaalta.. huonoselkäiselle ei olis niin helppoa..

Alkuperäinen kirjoittaja kameli:
tuo prinsessalinnasänky on ihan mielettömän upea :o

mutta käytännön läheisenä ihmisenä kysyn, miten hyvin onnistuu petivaatteiden vaihto? varsinkin tuolta alhaalta.. huonoselkäiselle ei olis niin helppoa..

Miksi en nää kuin yläosan kuvasta :/

BUBO. Kyylla mun Egoni sen kestaa vaikka olisin sun idoli. Tassa ma vaan keraan ihailijoita pelkalla suunpieksennalla. Nain se aina kay. Ei tas olla mitaan kakkossivun tyttoja.

Mä en tiedä käykö tää tuunatuksi (en oikein edes tiedä miten tuunaus määritellään :D ), mutta löysin huonokuntoiset, vanhat rattaat kirppikseltä 8 eurolla ja sini-valkoisen vanhan verhon kahdella eurolla. Ratkoin rattaiden päälliset ja ompelin verhoista uudet. Niistä tuli meidän pojan menopelit.

3355230.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mä en tiedä käykö tää tuunatuksi (en oikein edes tiedä miten tuunaus määritellään :D ), mutta löysin huonokuntoiset, vanhat rattaat kirppikseltä 8 eurolla ja sini-valkoisen vanhan verhon kahdella eurolla. Ratkoin rattaiden päälliset ja ompelin verhoista uudet. Niistä tuli meidän pojan menopelit.

3355230.jpg

kyllähän tuo tuunausta on!

mä täällä leikkasin just vanhoista verhoista palat jo valmiiks et kun ukko tulee kotiin ni saa kertoo mihin on piilottanu mun ompelukoneen..sen jälkeen mulla pitäis olla koti-ilta/yökkäri housut.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
mä täällä leikkasin just vanhoista verhoista palat jo valmiiks et kun ukko tulee kotiin ni saa kertoo mihin on piilottanu mun ompelukoneen..sen jälkeen mulla pitäis olla koti-ilta/yökkäri housut.

Ja kuvaa sit kehiin

:D Mä oon kans uudelleen päällystäny tuoleja, rattaita yms. ja kohta pitäs kans päällystää sellanen tv-tuoli

Eli kuten kuvasta näkyy jos näkyy:)..valokuvaus ei oo mun vahvuus:)
Alakerrassa siis valot jotka tuo kivan lisän, niistä saa myös osan pois päältä mut nyt siis kaikki päällä et näkyy edes jotain:)

Niin ja siihen petivaatteiden vaihtoon vielä et toi ovi on isompi mitä kuva näyttää ku oon 175cm pitkä ja myös mies 185cm mahtuu sinne ihan hyvin ne vaihtamaan...linnassa ei myöskään oo takaseinää joten jos ois tilaa niin vois myös sitä kautta vaihtaa:)

Kannattaa rohkeesti vaan kokeilla:)Tosi helppoa ja ainakin lapset tykkää ja se on hyvä palkinto työstä:)....laittakaa sit kuvia omista luomuksista.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3356415.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Too much pink:D:
Eli kuten kuvasta näkyy jos näkyy:)..valokuvaus ei oo mun vahvuus:)
Alakerrassa siis valot jotka tuo kivan lisän, niistä saa myös osan pois päältä mut nyt siis kaikki päällä et näkyy edes jotain:)

Niin ja siihen petivaatteiden vaihtoon vielä et toi ovi on isompi mitä kuva näyttää ku oon 175cm pitkä ja myös mies 185cm mahtuu sinne ihan hyvin ne vaihtamaan...linnassa ei myöskään oo takaseinää joten jos ois tilaa niin vois myös sitä kautta vaihtaa:)

Kannattaa rohkeesti vaan kokeilla:)Tosi helppoa ja ainakin lapset tykkää ja se on hyvä palkinto työstä:)....laittakaa sit kuvia omista luomuksista.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3356415.jpg

Tosi hieno =) Miten sulla ne valot siel on?

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

3355230.jpg

Hianot! Kun osaisi itsekin..

Yhteistyössä