Kihlasormusten hinnat..???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*-*

Vieras
Mitä kihlasormukset maksavat nykypäivänä?

Surffasin netissä ainakin 2 tuntia etsiskellen sormuksia ja löytyikin mutta tuntuu että 200? saa maksaa kappaleelta? Onhan niitä tietty halvempiakin, mutta mikä on liikkeissä keskihinta?

Onhan niitä joskus tarjouksia, että kahellakympilläkin saa, sitten taas toisaalta kattoa ei olekaan, monen tonnin löytyy. En tiedä keskihintaa. Riippuu täysin materiaalista, työstöstä, mallista, kuvioinnista....

Miehen sormus maksoi 270 euroa muistaakseni, sellainen sileä puolipyöreä, omastani en tiedä kun mies yllätyksenä osti mutta varmaan hiukan kalliimpi kun on vähän kruusatumpi.

Minusta liikkeiden sivuilla voi hintoja katsella.

Meillä kultaiset, ohuet, sileät puolipyöreät sormukset maksoi vuonna -97 300mk/kpl. Mielestäni mitään ihmeellistä ei kihlasormukseksi kannata ostaa ainakaan jos aikomus saada siihen vierelle myös se vihkisormus, joka sopii yhteen kihlasormuksen kanssa.

meil tais olla kultajousesta 40e kaikverruksien kanssa. oli kaikein ohuimmat,sirot haluttiinkin. kannattaa samalla miettiä vihkisormusta vaikkei ostaskaan viel että siihen viereen sopii toinenkin sormus jos kaksi haluaa..

Eikö kannattaisi lähteä siitä ajatuksesta, että sormus on sormessasi lopun elämääsi ja sen pitää olla täydellinen sulle. Älä siis tuijota hintaa vaan tuijota sitä mikä on hienoin ja rakastu sormukseenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Meillä teetettiin valkokultaiset, mulla neljä timanttia. 780e oli, miehen oli 600e.
En siis tiedä haetko mahdollisimman edullisia vai ylipäätänsä esimerkkejä.

en missään nimessä edulisinta hae vaan ihan esimerkkejä mitä muut ovat maksaneet yms...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tälläiset varmaankin sitten haetaan <3

http://www.korumyynti.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=21-5

Nuo on oikein kivat, onnea kihlautuville.

Tosin itse on osaa oikein visioida mikä tuohon sopisi pariksi?

Meidän sormukset valkokultaa. Teetettiin yhellä kultasepällä. Makso yhteensä noin 700?. Miehellä leveä melko kulmikas, mulla sama profiilii mutta kapea yhdellä pikkutimantilla. Voisin kuvitella että mun tuli maksamaan n. 200? ja miehen n.500? (meillä oli siis vain könttihinta). Mulle siis titenkin myöhemmin toinen sormus, miehelle ei..

siis hemmetti sentään jos menee kihloihin niin kai sen voi tehdä kunnolla eikä tyyliin parin kympin sormusta sormeen ??? en tarkota et sormus pitää maksaa tuhat euroo.. jätä ostamatta koko sormus sit jos ei viitsi tai ei oo kunnolliseen varaa se on sul oletettavasti loppu elämän sormes niin miks sit tollases asias pitää pihdata ? kihlois voi olla ilmankin sormusta. sun asiahan se on mutta joku 100 € ei se nyt oo paha hinta. netist en lähtis ostaa siit jää vaan kakka maku suuhun et sillee mut ittehän päätät

Jos on tarkoitus ostaa vielä erikseen vihkisormus niin silloin kihlasormus voi olla vain rengas molemmilla, näin teimme toisen mieheni kanssa, kolmannen kanssa emme ostaneet sormuksia ollenkaan, nykyisen kanssa ostimme yhdet sormukset eli "jenkki tyylillä" mennään. Hintoja ei mielestäni näissä asioissa tule ajatella, kunhan näyttää ja tuntuu hyvältä, oli se sitten 10e tai 20 000 e.

Yhteistyössä