anteeksi, mutta mua v*tuttaa toi pihtaava ukko!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkupotkut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkupotkut

Vieras
Tossa se rötvää sohvalla, mä koitin sitä TAAS kerran lämppää, mutta ei. Ei se lämpene mulle. Enkä ymmärrä miksi, yhtä hyvännäköinen ja samankokoinen oon kuin oon ensitapaamisesta lähtien ollut (muutamaa notkahdusta lukuunottamatta ). Vi*tu että v*tuttaa. Ja mähän en jaksa ruinaa yhtään.

Ja mä kun niin rakastan ja haluan sitä, että pahaa tekee. En halua omaa kättä, en halua dildoa, en halua ketään muuta miestä, haluan vain ja ainoastaan tota ihanaa miestä joka tossa haisee ja rapsuttaa mahaansa. Ja sit haluisin vaan että sekin haluais mua :(

Mul on niin samat fiilikset kuin sulla. mä luulin, että me eletään tämmösessä tilanteessa 30 vuoden päästä, että ukko haluu ehkä kerran kuussa jos sitäkään. Ja hirveellä ruinaamisella.

Se on kyllä jotenkin kuin kamala loukkaus itseä kohtaan, jos toinen jatkuvasti torjuu... Rupeaa miettimään, että onko sitä jotenkin ruma, epämiellyttävä yms. Ja sitten kun kerrankin saa toisen lämpenemään, niin silloinkin miettii vaan, että haluaakohan se tätä oikeesti vai säälistäkö vaan antaa...
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pummi:
Anna-Leena Härkönen on kirjottanu hyvän kirjan aiheesta. :) Ihan näin off topic...

Mitäs jos sanoisit sille ukolles ton mitä kirjotit? Ton viimesen kappaleen.

Mikäs kirja??

Mut joo... täällä vähän sama ongelma.... mä haluisin useemmin kun tuo ukko :/

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
Alkuperäinen kirjoittaja pummi:
Anna-Leena Härkönen on kirjottanu hyvän kirjan aiheesta. :) Ihan näin off topic...

Mitäs jos sanoisit sille ukolles ton mitä kirjotit? Ton viimesen kappaleen.

Mikäs kirja??

Mut joo... täällä vähän sama ongelma.... mä haluisin useemmin kun tuo ukko :/

Kirjan nimi on Ei kiitos. Tykkäsin kovasti.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Mutta hänestä saattaa olla painostavaa ahdistelu...? Seksuaalinen halukkuus ei aina parisuhteessa ole tasapainossa, toinen haluaa enempi ja toinen vähempi. Ja tilanne voipi kiepsahtaa toistepäinkin. Vaan kyllä kuitenkin pitää antaa toiselle mahdollisuus sanoa eikin, ilman että halukkaampi suuttuu/loukkaantuu.

mäkin luulin et JOS tällanen tilanne joskus tulee, niin se johtuu siitä että ollaan oltu 30 vuotta naimisissa ja yli 6-kymppisiä mutta ei...

Kävin tässä välissä juttelemassa miehen kanssa kun se halusi jo nukkumaan ja selvisihän se "syy", hänellä on kauheat paineet seksinharrastamisesta kun minä siitä usein puhun miten haluan ja näin... ehkä se on näin. en tiiä

Meillä, niin kuin varmasti monella muullakin, aivan päinvastainen tilanne, eli mies haluaa joka ikinen päivä ja jos "en anna", niin olen pihtari. Mutta kyse ei aina todellakaan ole siitä ettenkö haluaisi, tai no joo, en haluakkaan (vaiks haluja oiskin), jos on mahdollisuus että jäädään lapsille kiinni, ja mieshän ei sitä ymmärrä. Toisinaan olen niin tosi väsynyt ettei käy edes seksi mielessä, ja välillä ollaan riidelty esim. sanottu pahasti toisillemme, ja jos ei anteeksi edes pyydetä niin ei siinä kyl haluta toisen kanssa alkaa piehtaroimaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä, niin kuin varmasti monella muullakin, aivan päinvastainen tilanne, eli mies haluaa joka ikinen päivä ja jos "en anna", niin olen pihtari. Mutta kyse ei aina todellakaan ole siitä ettenkö haluaisi, tai no joo, en haluakkaan (vaiks haluja oiskin), jos on mahdollisuus että jäädään lapsille kiinni, ja mieshän ei sitä ymmärrä. Toisinaan olen niin tosi väsynyt ettei käy edes seksi mielessä, ja välillä ollaan riidelty esim. sanottu pahasti toisillemme, ja jos ei anteeksi edes pyydetä niin ei siinä kyl haluta toisen kanssa alkaa piehtaroimaankaan.

Joo no toi nyt on jo siis... ymmärrän toki sua.
Meillä musta olis kiva edes kerran viikossa, mut miehelle sopiva tahti olis MAX kerta kuussa.

Ja tottakai annan miehelle mahdollisuuden sanoa ei, mutta toki se harmittaa.

Täytyykin hommata tuo Härkösen kirja.

Täällä aikastalailla sama juttu. Meillä on ollut seesteisempää nyt semmosen 4vuotta. Harrastetaan kyllä, mutta kerta, kaks kuussa... Joskus ihan hävettää jutella likkakavereiden kanssa, kun ne puhuu kuinka "ukot ruinaa seksiä koko ajan ja eikö niillä mitään muuta oo mielessä". Ja mä vaan toivon, että ruinaispa joku!! Tulispa ja ottais!! Ollaan juteltu mieheni kanssa lukemattomat kerrat asiasta, mutta vaikka päädytään siihen, että nyt vaan tehdään sitä useemmin, niin ei se niin mee, ahdistaa, itkettää, tuntuu pahalta. Mikä mussa sit on oikeesti vikana?! Mä oon miettinyt kaikki mahdolliset syyt, mitä joka paikassa sanotaan miehen hjaluttomuudesta mut en tiedä, mikä se vois olla. Ehkä mä vaan oon niin surkee sängyssä!!

Lapsen"teko"aikana meni ihan kivasti, mutta silloinkin semmonen yllätyksellisyys ym. oli poissa. Sitä tehtiin, koska tuntu hyvältä ja me haluttiin lapsi. Nykyään se on sitä suorittamista, "no hoidetaan nyt pois alta..." Mä nautin, mut tiedän, että voisin saada enemmänkin ja upeempaa, mut en viitti valittaa siitäkin vähästä mitä saan...

Härkösen kirja mua pisti suorastaan vaan v.tuttamaan (anteeksi, en koskaan käytä tollasta kieltä!). Se oli jotenkin niin mun elämästä, ilman kummankaan hairahduksia, mutta silti mulle jäi päällimmäisenä mieleen vaan nalkuttava akka, sekö mäkin oon?

Me rakastetaan toisiamme, me nauretaan ja hellitellään yhdessä ja viihdytään toistemme seurassa hyvin, mutta jos ylimääräistä aikaa on, se hengataan sohvalla, tai toinen sohvalla ja toinen koneella tai mitä tahansa muuta... Mä haluan seksiä, rakastelua, kosketusta! En halua tälläistä loppuelämäni ajan, oon niin nuori vielä, oikeesti!

kaikki miehet nyt ei vaan oo mitenkään kovin seksuaalisia olentoja...mun ex ei välittänyt seksistä pätkän vertaa (six se onkin ex)..kerran kahdessa kolmessa kk oli sille ihan ok. nykyisen kanssa taas asia täysin päinvastoin, 3-5 krt/vko, nam..ite oon ainakin sitä mieltä että ei parisuhde oo parisuhde ilman seksiä vaikka muuten juttu luistaiskin. siitä puuttuu sillon tosi iso asia. se joka on vaan meidän kahden välinen juttu.

Kiva että joku nosti tän esille.

Meilläkin on läheisyyttä, pusutellaan, halitellaan, sanotaan rakastavamme, tullaan hyvin toimeen... Mutta tosiaan, sitten itkettää/turhauttaa/v*tuttaa kun mies ei halua. Luin myös härkösen kirjan, se tuntui ajankohtaiselta aiheelta, kirja oli ihan hyvä, mutta mullekin tuli olo että oonko mä samanlainen ruinaava nalkuttava akka?? Oikeesti tiedän että vähän olen. Otan aika usein tämän asian puheeksi miehelle, ja eilen hän sanoikin että siitä tulee sellainen olo että on PAKKO harrastaa seksiä. Tästä tulee oravanpyörä: Mä haluan että mies harrastaa seksiä mun kanssa vaikka olis pakko, mutta samalla EN HALUA että kukaan harrastaa mun kanssa seksiä JOS on vaan pakko! Haluan että mies haluaa mua. Kyllä se sanoo että haluaa, mutta ei ehkä vaan niin usein kuin minä... Sanoinkin miehelle että en halua seksiä vain seksin takia, vaan halua sitä miestä niin paljon jota rakastan, en ketään muuta, en dildoa, en mitään muuta kuin omaa miestäni jota rakastan ihan hurjasti. Että sinälläänkään en samaistu Härkösen kirjaan, koska itse en halua seksiä seksinä, jotta olisin valmis esimerkiksi pettämään.

Nyt ajattelin kokeilla uutta lähestymistapaa, enkä ota seksiä puheeksi vähään aikaan, en tee aloitteita enkä puhu sen vähyydestä. Annan olla. Katson josko se auttaisi, miehen mukaan sen pitäisi auttaa... katsotaan. Olisi kiva kyllä kuulla lisää kokemuksia :)

Ja siis ei meillä ole tilanne mennyt siihen että seksiä olis vaan 2 kertaa kuussa, kyllä meillä sitä on vähintään kerta viikkoon... Mutta kun se ei aina riitä :(

Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkut :
Ja siis ei meillä ole tilanne mennyt siihen että seksiä olis vaan 2 kertaa kuussa, kyllä meillä sitä on vähintään kerta viikkoon... Mutta kun se ei aina riitä :(

taitaa ongelma olla jossain ihan muussa ku pihtaavassa ukossa. :kieh:

Miten niin? Voi se olla niinkin toki, en sitä kiellä, juuri sen haluaisin tietää, että MISSÄ on vika. Mutta meitä on moneen junaan. Joku haluaa (ja tarvitsee ) seksiä kerran kuukaudessa, joku joka päivä. Molempia tyydyttävä kultainen keskitie tulisi löytää, eikö? Lisäksi sanoisin vielä että se että meillä on seksiä kerran viikossa ei tarkoita sitä, että mieheni HALUAISI minua. Sehän voi olla vain velvollisuuksien täyttämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja itkupotkut:

Miten niin? Voi se olla niinkin toki, en sitä kiellä, juuri sen haluaisin tietää, että MISSÄ on vika. Mutta meitä on moneen junaan. Joku haluaa (ja tarvitsee ) seksiä kerran kuukaudessa, joku joka päivä. Molempia tyydyttävä kultainen keskitie tulisi löytää, eikö? Lisäksi sanoisin vielä että se että meillä on seksiä kerran viikossa ei tarkoita sitä, että mieheni HALUAISI minua. Sehän voi olla vain velvollisuuksien täyttämistä.

no mun mielestä toi määrä ei oo mitenkään epänormaalisen vähän. sun tarve vaan on isompi kuin miehen. joko et ymmärrä sitä ettei mies haluu aina touhuta tai sit ongelma on jossain ihan muualla ku sillä alueella. terapia vois olla hyvä idea. tommonen syyllistäminen ei ainakaan auta. voi olla hyvinkin rasittavaa jos yks vaatii ja syyllistää. menee loppujen lopuks fiilis koko hommaan.

Yhteistyössä