kaupungilla ja huomasin, että vallan suosittua puuhaa ruokakassia odotellessa oli polttaa tupakkaa. Jännä homma, ettei oo ruokaan rahaa, mutta on varaa polttaa rahaa savuna ilmaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Hmm... näinhän se usein menee. Mutta ei se lopettaminenkaan niin helppoa aina ole.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Hmm... näinhän se usein menee. Mutta ei se lopettaminenkaan niin helppoa aina ole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkoholisti ostaa viimeisillä rahoillaan mieluummin viinaa kuin ruokaa, sama kai nikotinistien kohdalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja v:Hmm... näinhän se usein menee. Mutta ei se lopettaminenkaan niin helppoa aina ole.
On se helppoa, kun jättää tupakat kauppaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja v:Hmm... näinhän se usein menee. Mutta ei se lopettaminenkaan niin helppoa aina ole.
Voi kuulostaa helpolta mutta onko?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Voi kuulostaa helpolta mutta onko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja v:Hmm... näinhän se usein menee. Mutta ei se lopettaminenkaan niin helppoa aina ole.
Voi kuulostaa helpolta mutta onko?
Alkuperäinen kirjoittaja no:lukekaa nikotiiniriippuvuudesta ensin ennen kuin sanotte oman kokemuksen perusteella onko helppoa vaiko eikö. ei kaikki tule samalla tavalla riippuvaiseksi tupakasta. jos tupakointi olisi niin helppo lopettaa niin olisiko Suomessa satoja tuhansia keuhkopotilaita
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:On se. Mä itse lopetin aikoinaan, ekaa jahkailin, ja jahkailin. Sitten otin niskasta kiinni, ja oli kyllä erittäin helppoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Olisi, se on tahdon asia. Aamen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Olisi, se on tahdon asia. Aamen.
Ai ootko sä polttanut? 1-2 vuotta?
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Olisi, se on tahdon asia. Aamen.
Ai ootko sä polttanut? 1-2 vuotta?
Niin ja on HELPPO asia, hah. Tahdon asia toki, mutta helppo - ei varmasti kovinkaan monelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Pitääkö kaiken olla aina helppoa? Helppo on aika venyvä käsite muutenkin. Se on helppoa jos tahtoo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:By the way, käsillä käveleminen ei oo helppoa, silti mä olen opetellut sen. Vähän haastetta elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Pitääkö kaiken olla aina helppoa? Helppo on aika venyvä käsite muutenkin. Se on helppoa jos tahtoo![]()
No ei tietenkään. Mut eipä se tupakan polttelu taida vanhoilla korsteeneilla loppua napista vääntämälläMut sähän voisit mennä opettamaan niitä sinne leipäjonoon et miten helpolla siitä tupakasta pääsee irti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:By the way, käsillä käveleminen ei oo helppoa, silti mä olen opetellut sen. Vähän haastetta elämään.
No olisko seuraava haaste vaikka sitten Raumanpitsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Voi hankkia vaikka jotain muuta sisältöä elämäänsälukemisen, lenkkeilyn, veden juomisen ihan mitä vaan!