[QUOTE="lessu";30315403]kun olet noin ystävällinen ihminen niin tokihan sinä kerroit ystävällisesti että kerta linttuusta lopettaa tupakan polton. Sinähän olet vierellä ja tarjoat tuoreita vadelmia?... niin tuskin tuskin
Sinä olet täällä kaksplussalla ja puukotat ystävääsi selkään, hän kertoi sinulle suoraan ihmetyksensä aiheen, sinä et, vaan tulit tänne palstalle pätemään ja hakemaan kenties pönkitystä asialle jota jo kirjottaessasi tiesit saavasi...
olet kaksnaamainen ihminen tiesitkös? kaikillehan ei ole empatiaa saati ymmärrystä luotu, vain ja ainoastaan kritiikin ja solvaamisen taito.
Tietysti se mihin kalikka kolahtaa se älähtää,,, juu totta poltan itsekkin, mutta ymmärränkin sen toisen puolen, mutta toisaalta ymmärrän myöskin sinun kantasi..... mutta mutta.. niitä on välissä monta.[/QUOTE]minä ystävällinen ihminen olen lainannut 1000 euroo tälle ihmiselle, että pääs meidän mukaan ulkoman reissulle. eipä oo maksanut rahoja ikinä takaisin. olen ehdottanut, että voi korvata rahan mulle myös työllä ja maksaa vähittin, kumpaakaan ei ole tapahtunut. olen seissyt yötä päivää hänen vuoteensa vierellä sairaalassa, kun hän sai keuhoveritulpan ja taisteli elämästä ja kuolemasta, olen antanut hänelle omia vaatteitani ilman mitää korvausta, kun hänellä ei niitä ole ollut.