M
Mari
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hei :Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Nainen voisi lähteä lasten kanssa turvataloon.
On tietysti eri asia yrittää erota korkea-arvoisista ja nimekkäistä paskiaisista kuin erota tavallisesta suomi-duunarista.
Minulla ja aviomiehelläni on myös yhteishuolto, tottakai, lapsiimme. Asuimme saman katon alla kaikki, lapset olivat tottakai kirjoilla siihen asuntoon missä asuimme. Minä otin lapset ja muutin pois, tein osoitteen muutokset jne ja nyt olen lasteni lähihuoltaja / yh ja lapset asuvat minulla.
Tuon ap:n tuttavan pitäisi ottaa välittömästi yhteyttä oikeusaputoimiston lakimieheen ja lastenvalvojaan ja selvittää asiaa. Tai paeta turvataloon ja kertoa siellä mikä on tilanne. Siinä vaiheessa kun lastensuojelu on kuvioissa mukana, puhutaankin aivan muista asioista...
Sittenhän sinä olet rikkonut lakia?
Ala-ikäisen lapsen osoitteenmuutokseen tarvitaan MOLEMPIEN huoltajien allekirjoitus ja suostumus!
Ei kukaan ole vaatinut miehen allekirjoitusta mihinkään paperiin, ei postin osoitteenmuutokseen eikä väestörekisterinpitäjä niinikään.
Jos laki edellyttää molempien allekirjoitusta, silloin em. tahot ovat rikkoneet lakia kun ovat hyväksyneet lasten muuton minun mukana vain yhdellä allekirjoítuksella. En minä mitään lakia ole rikkonut.
Maistraatti tms. ei ole taho, joka alkaa jokaisen muuttoilmoituksessa mainittujen ihmisten huoltajuussopimukset tutkimaan....siinä on aivan selkeästi mainittu, että mikäli muuttamassa on alaikäinen lapsi tulee siinä olla molempien huoltajien allekirjoitukset ja nimenselvennökset.
Mikäli lastesi isä haluaa tuon riitauttaa, niin sinä olet se joka paperin on YKSIN täyttänyt ja rikkonut yhteishuoltajuutta koskevaa lainsäädäntöä!