M
mahakas
Vieras
Millaisia tuntemuksia mahaan on tullut alkuraskaudessa ja milloin se on turvonnut erilaiseksi? Olen itse reilusti ylipainoinen(johtuu sitten kilpirauhasen vajaatoiminnasta, jos jotain rassaa) ja me on yritetty lasta kesästä lähtien. Kuukautiset on tulleet ihan normaalisti, mutta se suurin vuoto on jäänyt 3 päivään. Yhdessä kierrossa oli myöhässä joitakin päiviä, kunnes menkat sitten alkoi. Nyt tässä viikon parin sisään olen alkanut miettiä olenko lihonut vai miksi tuo maha tuntuu omituiselta. Siis sellaiselta pallolta ja esim. kun laitan kenkiä jalkaan tai otan lattialta jotain niin se maha on tiellä "pallona" kuten raskausmaha oli ensimmäisessä raskaudessa. Istuessakin tuntuu, että edessä on pallo. Samoin housut ei mene niin kuin ennen. Siis läskiähän tuossa on, mutta kyllä taituin eri lailla ennen, vaikka noita kiloja on. Raskaustestejä tuli tehtyä noin syyskuulle asti, mutta kun menkat vaan tulee niin en ole sen jälkeen tehnyt ja tyhmältä kuulostaisi tehdäkin kun ne nyt tulee. Viimeiset loppui tiistaina ja kesto 3päivää tuhrua paperiin vessassa käydessä ja 3 päivää normaalia isoa vuotoa. Näyttääkö raskaustesti mitään jos teen nyt testin ja olen esim. toisella tai kolmannella kuulla raskaana??? Eikös ne raskaustestit näytä vain alkuraskaudessa plussaa?
Olen tunnistanut aiemmin ovulaation kovasta mahakrampista, mutta ainakaan nyt edellisessä kierrossa sitä ei ollut. Ei taida olla tavallista, että kuukautiset tulevat vaikka on raskaana? Jos sinulla on kuitenkin tullut raskaana ollessa niin millaiset ne on olleet? Tuntuu hölmöltä mennä ostamaan testiä kun menkat kuitenkin on tulleet. Tuon omituisen mahatuntemuksen lisäksi olen ollut tosi väsynyt. Tällä viikolla olen kahtena päivänä nukahtanut sohvalle töistä kotiin päästyäni (noin 17-18) ja nukkunut iltaan asti ja muina päivinä olen sinnitellyt iltaan asti.
Olen tunnistanut aiemmin ovulaation kovasta mahakrampista, mutta ainakaan nyt edellisessä kierrossa sitä ei ollut. Ei taida olla tavallista, että kuukautiset tulevat vaikka on raskaana? Jos sinulla on kuitenkin tullut raskaana ollessa niin millaiset ne on olleet? Tuntuu hölmöltä mennä ostamaan testiä kun menkat kuitenkin on tulleet. Tuon omituisen mahatuntemuksen lisäksi olen ollut tosi väsynyt. Tällä viikolla olen kahtena päivänä nukahtanut sohvalle töistä kotiin päästyäni (noin 17-18) ja nukkunut iltaan asti ja muina päivinä olen sinnitellyt iltaan asti.