V
vieras
Vieras
Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Mä aloin seurustelemaan juuri 16v täytettyäni 21v:n miehen kanssa. Ei siinä mitään outoa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja hmj:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuulin juuri, että erään tutun 15-vuotiaalla teinitytöllä 21-vuotias poikaystävä ja hyväksyvät tämän täysin, aika outoa mun mielestä. Toinen kuitenkin ihan jo aikuinen ja toinen vielä lapsi.
Ehkä ovat tavanneet tämän 21-vuotiaan, ja todenneet, että on jälkeenjäänyt, ja sopivaa seuraa 15weelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessäeli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta
![]()
Näin minäkin ajattelin silloin nuorena tytsynä.. Ihmettelin mitä hän musta haluaa!(Oonpas ollut sillon fiksu!)Alkuperäinen kirjoittaja Allu-:Tulee lähinnä mieleen, että se jätkä ei kulje ihan täysillä. Miks aikuinen mies haluu hengata jonkun teinitytön kanssa? Ei saa ikäistään niin tyytyy yläastetyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja yöks:Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessäeli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta
![]()
Kyllä 24-vuotias miehesi on olut sitten hiukan vajaa mieleltään, jos 14-vuotiaan kanssa alkanut seurustelemaan :x Mutta kiva jos diggaatte..edelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Anu78:Mä itse olin sillon kun tuon miehen kanssa aloitettiin seurustelaan niin 14v ja mies sillon 24v ja edelleen ollaan yhdessäeli kohta 18 vuotta yhteistä taivalta
![]()
![]()