V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siinä makaamisessa on niin kamalaa? Minä ainakin voisin nukkua/makoilla monta päivää putkeen, jos ei olisi mitään huolia?
Se, että se on tylsää. Turhauttavaa. Mie oon ihmisenä sellanen että tarvin tekemistä, jatkuvasti. Haluan olla ja mennä miten mieli tekkee ympäriinsä ja SIIVOTATai vaikka lähteä lenkille, tai leipoa, tai jotaki. Se sairaalassa olo ko on sitä että sinun aluetta sielä on se sänky ja se pöytähäkkyrä ja kaappi jossa sinun vaatteet on. Muut paikat on yhteistä aluetta, kaikkien käytössä ja on semmonen vieras olo koko ajan.
Se kyllä, että yhessä vaiheessa ko olin toista viikkoa sairaalassa, alko se minun huonekki näyttää kotoisammalta, mulla oli koko ajan oma huone. Oli vilttiä, tyynyjä, kortteja ja kukkia ja piirustuksia lapsukaisilta, läppäri, radio, telkkari jne... Sillon viihyin vähän paremmin. Varsinki, ko ei ollu huonekaveria. Oli oma rauha eikä tarvinnu varoa että astelee tuntemattoman tyypin varpaille vahingossa tai on häiriöksi.
Niin juuri, eihän siellä tarvitse kattoa tuijottaa. Voihan siellä lukea lehtiä, kutoa, katsoa televisiota jne. En ole vain koskaan oikein ymmärtänyt ihmisiä, jotka eivät pysty olemaan paikallaan vaan pitää säntäillä ympäriinsä. Eihän sen makaamisen tarvitse olla tylsää.