V
vieras
Vieras
Siis, kun jotkut haluavat antaa sellaisen vaikutelman, että heillä menee aina hyvin ja kertovat lähinnä vain hyvistä asioista. Jos tulee vaikeuksia niin ne piilotetaan kaikin keinoin ja yritetään säilyttää kuva täydellisestä parisuhteesta ja perhe-elämästä. Onko se jokin suojamekanismi tai kyvyttömyyttä näyttää heikkouttaan tms. Minun on vaikea ymmärtää, kun olen itse niin avoin ihminen eikä minulla ole tapana esittää mitään vaan kerron asioista rehellisesti.