T
Taru
Vieras
Uskallatteko päästää miehenne yksin uimarannalle? Hänhän voi siellä ollessaan juoda viinaa ja hukkua tai katsella vieraiden naisten muotojen perään.
Itse en.
Itse en.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:En tietenkään! Haen miehen töistä kotiin ja sen jälkeen lukitsen kellariin, johon kannan (jos muistan ja ehdin) ruuat sille sitten. Pelkään kuollakseni, että mies näkee muita naisia ulkona/televisiossa/netistä! Rannalle ei tulisi mieleenikään päästää! Toki kellarissa on sit hätävarana vettä ja esim korppuja, josko unohdan miestä ruokkia...
Työpäivän aikana käyn vakoilemassa tasaisin väliajoin, että mies varmasti pysyy työpaikalla!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mun mies on jo sen ikäinen että osaa kyllä jo yksin olla rannalla,viime kesänä piti vielä vahtia ettei mene yksin liian syvälle kun ei osannut kunnolla uida,ja hiekkaakin meinasi syödä välillä.mutta nyt voi jo hyvillä mielin päästää rannalle yksinkin,ollaan harjoteltu nallepuh altaassa tossa takapihalla ja oon painottanu että mitään ei saa syödä maasta.
Alkuperäinen kirjoittaja mlps:Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:En tietenkään! Haen miehen töistä kotiin ja sen jälkeen lukitsen kellariin, johon kannan (jos muistan ja ehdin) ruuat sille sitten. Pelkään kuollakseni, että mies näkee muita naisia ulkona/televisiossa/netistä! Rannalle ei tulisi mieleenikään päästää! Toki kellarissa on sit hätävarana vettä ja esim korppuja, josko unohdan miestä ruokkia...
Työpäivän aikana käyn vakoilemassa tasaisin väliajoin, että mies varmasti pysyy työpaikalla!
ootko jo saanu ujutettua miehees mikrosirun? Eihän miehes työpaikalla oo vaan naisia? Voiskohan semmoisen koirankännykkä systeemin asentaa mieheen...
Jätä sinne kellariin pari purkkia hernekeittoa, ettei ihan kidutukseksi mene. Ja teippaa isännälle piikkihanskat käteen, ettei vaan harrasta oma kivaa(silloin kun saattaa ajatuksissa vilahtaa joku nainenkin).
Alkuperäinen kirjoittaja mlps:Oon yritelly estää, mutta peijakas kun se karkailee vaikka ovetkin on lukittuna ja uimahousut piilotettu. Kulkee ekaks kiekon kylillä, jos näkyis vähäpukeisia misukoita ja sitten pusikoitten kautta mennä rytistelee rantsuun. Kotiin palaa sitten pettyneenä, kun ei taaskaan kukaan misukka luonut häneen ihailevia katseita.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:En tietenkään! Haen miehen töistä kotiin ja sen jälkeen lukitsen kellariin, johon kannan (jos muistan ja ehdin) ruuat sille sitten. Pelkään kuollakseni, että mies näkee muita naisia ulkona/televisiossa/netistä! Rannalle ei tulisi mieleenikään päästää! Toki kellarissa on sit hätävarana vettä ja esim korppuja, josko unohdan miestä ruokkia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mun mies on jo sen ikäinen että osaa kyllä jo yksin olla rannalla,viime kesänä piti vielä vahtia ettei mene yksin liian syvälle kun ei osannut kunnolla uida,ja hiekkaakin meinasi syödä välillä.mutta nyt voi jo hyvillä mielin päästää rannalle yksinkin,ollaan harjoteltu nallepuh altaassa tossa takapihalla ja oon painottanu että mitään ei saa syödä maasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiwi:Alkuperäinen kirjoittaja mlps:Oon yritelly estää, mutta peijakas kun se karkailee vaikka ovetkin on lukittuna ja uimahousut piilotettu. Kulkee ekaks kiekon kylillä, jos näkyis vähäpukeisia misukoita ja sitten pusikoitten kautta mennä rytistelee rantsuun. Kotiin palaa sitten pettyneenä, kun ei taaskaan kukaan misukka luonut häneen ihailevia katseita.
Voi ressukkaa. Kai muistat sitten silitellä ja kertoa että kyllä sä ainakin tykkäät siitä ja että on hyvä poika...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mlps:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no mun mies on jo sen ikäinen että osaa kyllä jo yksin olla rannalla,viime kesänä piti vielä vahtia ettei mene yksin liian syvälle kun ei osannut kunnolla uida,ja hiekkaakin meinasi syödä välillä.mutta nyt voi jo hyvillä mielin päästää rannalle yksinkin,ollaan harjoteltu nallepuh altaassa tossa takapihalla ja oon painottanu että mitään ei saa syödä maasta.
Oothan painottanu sitä, ettei järvivettä passaa juoda. Voi tulla masu pipiksi. Mutta hyvä, että kannustat miestäsi reippauteen.