Mitä teette kun miehenne on viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ninni

Vieras
Antakaa mulle vinkkejä miten saan illan vietettyä kun mies lähtee kavereidensa kanssa illalla viihteelle..tulee muuten pitkä ja tylsä ilta yksin,tai paremminkin vauvan kanssa. :) Mitä itse teette kun miehenne on illan jossain? En tahtoisi vain olla ja odotella tylsänä. Tämä on meillä niin harvinaista, että olen ihan hukassa!

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Antakaa mulle vinkkejä miten saan illan vietettyä kun mies lähtee kavereidensa kanssa illalla viihteelle..tulee muuten pitkä ja tylsä ilta yksin,tai paremminkin vauvan kanssa. :) Mitä itse teette kun miehenne on illan jossain? En tahtoisi vain olla ja odotella tylsänä. Tämä on meillä niin harvinaista, että olen ihan hukassa!

Voi luoja. Mä oon alähes kaite illta yksinäni kun mies töissä, teen ihan normaaleita juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja kukka:

Voi luoja. Mä oon alähes kaite illta yksinäni kun mies töissä, teen ihan normaaleita juttuja.

siis lähes kaiket illat

Laitan lapset nukkumaan ja NAUTIN yksinäisyydestä telkkaria katsellen...!

Silloin kun miestä ei ollut ja lapset oli kotona me kateltiin leffoja,syötiin karkkia ja sipsejä.Sen jälkeen kun lapset nukahti,menin pitkään rentouttavaan suihkuun,kaivoin kirjan esille ja menin sänkyyn lukemaan.

Puuhailen muksun ja pyykkien kanssa alkuillan. Sit kun muksu on mennyt nukkumaan, katon telkkaria, luen kirjaa tai meen chattiin harrastaan viatonta nettiflirttailua. Jos miehellä menee myöhään, saatan nukahtaa ennen kuin tulee.

No en ainakaan odottamalla odota kotiin! Ihan samaa peruskuviotahan se on, muksujen kanssa olemista, ruuan laittamista, iltatoimia, nukuttamista ja sitten tovi sitä omaa aikaa. Varaa itsellesi vaikka joku kiva leffa, hyvää syötävää ja juotavaa - tai pyydä seuraksesi tyttökaveria :)!

No yksinhuoltajalle illat on lähes aina yksin vietettyjä... Jos on ns vapaailta, ei koulutöitä, ei töitä seuraavana aamuna jne niin kattelen telkkaria, saatetaan lapsen kanssa syödä "juhla" illallinen, joskus kutsun jonkun kaverin kylään jne.

Mies on keskiviikosta lähtien ollut reissusssa, tulee sunnuntaina kotiin. Tai no, kävi se torstaiaamuna puol tuntia kääntymässä kotona. Ihan normaali hommia teen lasten kanssa. Lasten nukahtaessa palstailen, katselen telkkaria, luen kirjaa, herkuttelen eli ei mitään erikoista.
Muoks. mies harvoin käy viihteellä, mutta vuorokauden kestäviä päivystyksiä on usein.

Yhteistyössä