Paska Jumala. Epäreilu, paska kusipää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
En oo mikään himouskovainen ollut, mutta aina olen kuitenkin uskonut että kyllä tuolla ylhäällä jotain on, mutta se taitaakin olla itse Perkele joka siellä on pilaamassa ihmisten elämää.

Sain kuulla että läheisellä ystävällä on syöpä josta ei taida selvitä. Miksi helvetissä ihmiselle joka on aina ollut ihana, iloinen ja reilu kaikkia muita kohtaan tapahtuu jotakin näin hemmetin epäreilua!??!! Mistä tämä nyt on rangaistus?!

Mä oon niin surullinen ja vihainen, että en kestä! Paska Jumala. Paska, paska, paska. Mä en halua menettää läheistäni!!! :( :(

En voi muuta kuin itkeä!! Ei hitto tää ei oo totta!!!! Tätä ei oikeasti tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:hug: Voi ei, kauhea asia! :(

Jos uskot Jumalaan, niin saat oikeasti huutaa hänelle nuo asiat ja olla vihainen.
Tosi hirveetä, en osaa lohduttaa. :(

Mä en tiedä mitä teen. Mun pää hajoaa kun itkettää niin... Oon niin surullinen ystävän puolesta!!!

Parhaat lähtee monesti ekana. Elämä on epäreilua kaikkinensa. Meillä kuoli juuri 2 pitkäaikaista syöpäpotilasta. Se vetää hiljaseksi. Epäreilua, väärin, julmaa, raastavaa, raivostuttavaa, mutta jotenkin niin tätä: elämää ja kuolemaa.

Mun eno kuoli 24 vuotiaana aivokasvaimeen, joka on aivan älyttömän harvinainen, oli silloin kun puhkesi ensimmäinen tapaus Suomessa ja sitä varten lensi niin lääkärit kuin kaiken maailman laitteet ties mistä Saksasta ja Amerikasta selvittämään.. mutta eipä selvinny. tai no sai jo terveen paperit, mutta viikko "tervehtymisjuhlien" jälkeen meni yhtäkkiä niin huonoon kuntoon että kuoli. syöpä oli levinnyt aivan joka puolelle kehoa, selkäydintä myöten. :( se oli aivan kamala paikka koko meiän suvulle ja kaikille tutuille, mutta nytkun siitä alkaa olee kymmenisen vuotta niin pikkuhiljaa rupeaa jo hyväksymään tän asian.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
:hug: Voi ei, kauhea asia! :(

Jos uskot Jumalaan, niin saat oikeasti huutaa hänelle nuo asiat ja olla vihainen.
Tosi hirveetä, en osaa lohduttaa. :(

Mä en tiedä mitä teen. Mun pää hajoaa kun itkettää niin... Oon niin surullinen ystävän puolesta!!!

Varmasti. On ihan normaalia olla vihainen ja surullinen ja hajota. :hug: Ja tietty toivon sun ystävälle paranemista, vaikka näyttäisikin pahalta.

Kertokaa miten te muut ootte tässä tilanteessa pystyneet jatkaa sitä omaa elämää? Kun on pakko käydä töissä yms. Mulla on onneksi viikko lomaa, mutta sitten pitäisi mennä töihin ja arki alkaa. En halua, haluan olla kaikki hetket ystävän kanssa! En voi jatkaa normaalia elämää jos toinen tekee kuolemaa! :(

Ja osanotot kaikille läheisensä menettäneille... :(

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
kaikki on sattumaa, ei jumalaa ole. vaikka syntipukki olisikin helppo saada traagisiin tapahtumiin. :hug:

Se on juuri näin. Ehkäpä se kuitenkin on "helppo" ajatella, että tällä on tarkoitus tai näin piti käydä, koska jumala halusi niin. Tai että jumala pelasti, enkelit varjeli tms.

Minä en usko jumalaan. En pelkää kuolemaa tai sitä, että sen jälkeistä elämää ei ole. Minä en jaksa hihhuloida ikuisesti jossain paratiisissa. Haluan kummitella aikani ja painua sitten maate ja sammuttaa tajuntani.

:hug: me ihmisparat emme kyllä voi ymmärtää aina noita Jumalan aivoituksia, mutta meillä on kuitenkin oikeus olla vihaisia ja surra, mitä muutakaan me voimme. Kaikella on kuitenkin tarkoituksena, niin kliseeltä kun se kuulostaakin. Tiedän mitä tunnet nyt, en voi muuta sanoa kuin voimia :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
tuli itku silmään tätä lukiessa.
olen huomenna menossa itse lääkääriin, melanooma epäily jalassa :(

Muistan iltarukouksessa. Toivotaan, että kaikki olisi kuitenkin hyvin.

Appiukolla oli melanooma, mikä nyt jo kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En oo mikään himouskovainen ollut, mutta aina olen kuitenkin uskonut että kyllä tuolla ylhäällä jotain on, mutta se taitaakin olla itse Perkele joka siellä on pilaamassa ihmisten elämää.

Sain kuulla että läheisellä ystävällä on syöpä josta ei taida selvitä. Miksi helvetissä ihmiselle joka on aina ollut ihana, iloinen ja reilu kaikkia muita kohtaan tapahtuu jotakin näin hemmetin epäreilua!??!! Mistä tämä nyt on rangaistus?!

Mä oon niin surullinen ja vihainen, että en kestä! Paska Jumala. Paska, paska, paska. Mä en halua menettää läheistäni!!! :( :(

En voi muuta kuin itkeä!! Ei hitto tää ei oo totta!!!! Tätä ei oikeasti tapahdu.

Muista, että aina on toivoa, niin kauan kun elämääkin. Halit sinne!!

Yhteistyössä