Paska Jumala. Epäreilu, paska kusipää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun paras kaveri kuoli 26 vuotiaana sairauskohtaukseen. Ihanampaa ihmistä en ole tavannut sen jälkeen. Jumalalla on välillä oudot suunnitelmat.

No niin on. Kai se itse tarvii niitä hyviksiä siellä 'pilven reunalla'. :whistle:

nyt mä täällä toivon ettet oo kukaan mun tuttu tai puolituttu, kuulin myös yhdestä ystävästäni saman suuntaista asiaa vähän aikaa sitten, joskin odotti silloin vielä koepalan tuloksia... ei oo nyt kuulunut kaverista moneen päivään...

Se on Saatana eikä Jumala mikä aiheuttaa kärsimykset. Jumalalla on vielä suunnitelmia muuttaa tää pahuus ja epäoikeudenmukaisuus. Älkää kääntäkö hänelle selkää. Jobillakin oli koettelemuksia, lapset kuoli, omaisuus meni ystävät pilkkasi... Mut Job ei hylännyt Jumalaa vaikka osoittikin tuskansa ja mietti miksi juuri hän. Hän sai kaiken takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi kun kaikki kääntyisi vielä hyväksi...

Mikä syöpä hänellä on? Jos saan kysyä.

Munasarjasyöpä, joka on levinnyt vatsaonteloon :(

Voi. Nuo on hankalia. Vatsassa on niin paljon paikoja, mihin levitä. Korvaamattomia paikkoja. Mutta älä vielä menetä toivoa. Se niin riippuu syövän ärhäkkyydestä, ihmisestä, toteamisvaiheesta ja hoidon tehosta.

Ole kuulija ja kerro että muistat ja välität. Se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Se on Saatana eikä Jumala mikä aiheuttaa kärsimykset. Jumalalla on vielä suunnitelmia muuttaa tää pahuus ja epäoikeudenmukaisuus. Älkää kääntäkö hänelle selkää. Jobillakin oli koettelemuksia, lapset kuoli, omaisuus meni ystävät pilkkasi... Mut Job ei hylännyt Jumalaa vaikka osoittikin tuskansa ja mietti miksi juuri hän. Hän sai kaiken takaisin.

se Jumala on vissiin vähän ruosteessa, on meinaan aika paljon viime aikana tapahtunut sellasta mikä saa ateistinkin pelkäämään suunnilleen maailmanloppua.

Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:
Jumalaan on helppo uskoa silloin, kun asiat menevät niin kuin itselle sopii. Kysehän on loppukädessä itsekkäästi aina itsestä.

Mulla on ollut suuriakin vaikeuksia elämässä, mutta uskon aina että Jumala ei tee virheitä. Hän pystyy ikävätkin asiat kääntämään voitoksi ja siunaukseksi. Aina sitä ei vain huomaa siinä kaiken keskellä vaan ajan kanssa.

Ap:lle :hug:

Voi. Nuo on hankalia. Vatsassa on niin paljon paikoja, mihin levitä. Korvaamattomia paikkoja. Mutta älä vielä menetä toivoa. Se niin riippuu syövän ärhäkkyydestä, ihmisestä, toteamisvaiheesta ja hoidon tehosta.

Ole kuulija ja kerro että muistat ja välität. Se riittää.

Kiitos. Yritän olla menettämättä toivoa, hän on hyvä ihminen ja toivon että hän saisi nauttia elämästä vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja x:

Jumala luo sinut. Jumala luo Saatanan. Saatana tappaa sinut ja lapsesi, koska Jumala haluaa koetella miestäsi Jobia. Jobillehan toki käy lopussa oikein hyvin. Uusi vaimo ja lapset ja kaikkea. Entäs tämän vaimon tai lasten näkökulmasta? Ai ihanaa, eläköön Jumala!

En ole kääntänyt selkääni Jumalalle. Jumala on kääntänyt selkänsä minulle. Sitten lakkasin uskomasta häneen. Eli tosiaan en usko että on olemassa edes pahaa jumalaa. Ei ole sellaisestakaan näkynyt merkkiä.

ap:lle voimia ja jaksamista. Turvaudu läheisiisi. Ole ystäväsi lähellä. Hänellekin voimia ja jaksamista. Ja toivoa tosiaan on kun henki vielä pihisee.

Sairaus ei ole sinun sairaus vaan ystäväsi.

MIETI, miltä ystävästäsi tuntuu? Kuitenkin hänen elämä päättyy, ei sinun.
Jos ei ole paljoa jäljellä, on elettävä kuin jokainen yhdessä vietetty hetki olisi viimeinen.

Oikeassa olet siinä, että ihmisiä opettaa "paha" saatana täällä maanpäällä. Elämänkoulu on käytävä ja ihminen ei saa enempää kuin ansaitsee ja kestää. Jumala on Saatanan kaveri ja tilanteesta/ihmisestä riippuen jompikumpi vuorollaan tai kummatkin yhdessä huolehtivat pienestä ihmisestä.
Kaikella on tarkoituksensa, jopa pahuudella, joka koituu ihmisen siunaukseksi jossakin elämänkierron vaiheessa. Ihminen tarvitsee niin paljon oppimista ja kokemusta tullakseen täydellisen puhtaaksi ja hyväksi. Ja vain kokemukset voivat kasvattaa ihmistä tähän suureen hyvyyteen

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Kiitos. Voisitko Grace rukoilla läheiseni puolesta? :( Mä en pysty, olen vain niin vihainen ja enkä yleensä edes "harrasta" rukoilemista.
Voisitko sinä siis? :(

Meitsi kiilaa väliin tässä vaiheessa sanomaan, että vihaisena voi myös rukoilla. Jumalalle saa sanoa, jos on vihainen. Ei Jumala sen takia kaadu valtaistuimeltaan tai lakkaa olemasta tai käännä selkää.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Sairaus ei ole sinun sairaus vaan ystäväsi.

MIETI, miltä ystävästäsi tuntuu? Kuitenkin hänen elämä päättyy, ei sinun.
Jos ei ole paljoa jäljellä, on elettävä kuin jokainen yhdessä vietetty hetki olisi viimeinen.

Kyllä mietin sitäkin miltä hänestä tuntuu! Ja se tekee kaksinkertaisen pahan olon... Häneltä jää moni asia kesken jos nyt kuolee. Niin paljon olis vielä edessä ja elämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
tuli itku silmään tätä lukiessa.
olen huomenna menossa itse lääkääriin, melanooma epäily jalassa :(

Toivottavasti ei olis melanooma :( Voimia ja jaksamista sulle ja ap:lle myös, toivon teille voimia niin paljon kuin vaan on mahdollista :hug:

Älä menetä toivoa koskaan...Yksi ihminen tässä lähellä on sairastanut nyt 2 vuotta haimasyöpää vaikka yleensä ennuste on jo erittäin huono kun se todetaan.

Mä niin toivon, en löydä edes sanoja sille kuinka paljon toivon tuota asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meitsi kiilaa väliin tässä vaiheessa sanomaan, että vihaisena voi myös rukoilla. Jumalalle saa sanoa, jos on vihainen. Ei Jumala sen takia kaadu valtaistuimeltaan tai lakkaa olemasta tai käännä selkää.

Kiitos. Mietin asiaa, käsien ristiin laittaminen tuntuu todella hankalalta tässä tilanteessa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Kiitos. Mietin asiaa, käsien ristiin laittaminen tuntuu todella hankalalta tässä tilanteessa... :/

No laita nyrkkiin ja huido niillä. :hug: Tuntuu tosi pahalta sun puolesta. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:

Kiitos. Voisitko Grace rukoilla läheiseni puolesta? :( Mä en pysty, olen vain niin vihainen ja enkä yleensä edes "harrasta" rukoilemista.
Voisitko sinä siis? :(

Vaikka olet vihainen Jumalalle toivoisin, että kokisit silti mun lupaukseni kautta sitä hyvyyttä ja rakkautta ..Hän suakin ja ystävääsi rakastaa vaikka mä tiedän, että se on vaikea käsittää.
Eli lupaan sinulle nyt että rukoilen ystäväsi puolesta. En lupaa parantumista, mutta pyydän sitä että Hän antaisi ihmeen tapahtua.
Sinulle rukoilen voimaa ja urheutta olla hänen rinnalla sekä lohdutusta :heart: :hug:

Yhteistyössä