S
sirkkatälli
Vieras
Jumalaan on helppo uskoa silloin, kun asiat menevät niin kuin itselle sopii. Kysehän on loppukädessä itsekkäästi aina itsestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:Muista, että aina on toivoa, niin kauan kun elämääkin. Halit sinne!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun paras kaveri kuoli 26 vuotiaana sairauskohtaukseen. Ihanampaa ihmistä en ole tavannut sen jälkeen. Jumalalla on välillä oudot suunnitelmat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi kun kaikki kääntyisi vielä hyväksi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi kun kaikki kääntyisi vielä hyväksi...
Mikä syöpä hänellä on? Jos saan kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi kun kaikki kääntyisi vielä hyväksi...
Mikä syöpä hänellä on? Jos saan kysyä.
Munasarjasyöpä, joka on levinnyt vatsaonteloon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja x:Se on Saatana eikä Jumala mikä aiheuttaa kärsimykset. Jumalalla on vielä suunnitelmia muuttaa tää pahuus ja epäoikeudenmukaisuus. Älkää kääntäkö hänelle selkää. Jobillakin oli koettelemuksia, lapset kuoli, omaisuus meni ystävät pilkkasi... Mut Job ei hylännyt Jumalaa vaikka osoittikin tuskansa ja mietti miksi juuri hän. Hän sai kaiken takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:Jumalaan on helppo uskoa silloin, kun asiat menevät niin kuin itselle sopii. Kysehän on loppukädessä itsekkäästi aina itsestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi. Nuo on hankalia. Vatsassa on niin paljon paikoja, mihin levitä. Korvaamattomia paikkoja. Mutta älä vielä menetä toivoa. Se niin riippuu syövän ärhäkkyydestä, ihmisestä, toteamisvaiheesta ja hoidon tehosta.
Ole kuulija ja kerro että muistat ja välität. Se riittää.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ap:lle :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja x:Se on Saatana eikä Jumala mikä aiheuttaa kärsimykset. Jumalalla on vielä suunnitelmia muuttaa tää pahuus ja epäoikeudenmukaisuus. Älkää kääntäkö hänelle selkää. Jobillakin oli koettelemuksia, lapset kuoli, omaisuus meni ystävät pilkkasi... Mut Job ei hylännyt Jumalaa vaikka osoittikin tuskansa ja mietti miksi juuri hän. Hän sai kaiken takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ap:lle :hug:
Kiitos. Voisitko Grace rukoilla läheiseni puolesta?Mä en pysty, olen vain niin vihainen ja enkä yleensä edes "harrasta" rukoilemista.
Voisitko sinä siis?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:Sairaus ei ole sinun sairaus vaan ystäväsi.
MIETI, miltä ystävästäsi tuntuu? Kuitenkin hänen elämä päättyy, ei sinun.
Jos ei ole paljoa jäljellä, on elettävä kuin jokainen yhdessä vietetty hetki olisi viimeinen.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:tuli itku silmään tätä lukiessa.
olen huomenna menossa itse lääkääriin, melanooma epäily jalassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä menetä toivoa koskaan...Yksi ihminen tässä lähellä on sairastanut nyt 2 vuotta haimasyöpää vaikka yleensä ennuste on jo erittäin huono kun se todetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meitsi kiilaa väliin tässä vaiheessa sanomaan, että vihaisena voi myös rukoilla. Jumalalle saa sanoa, jos on vihainen. Ei Jumala sen takia kaadu valtaistuimeltaan tai lakkaa olemasta tai käännä selkää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meitsi kiilaa väliin tässä vaiheessa sanomaan, että vihaisena voi myös rukoilla. Jumalalle saa sanoa, jos on vihainen. Ei Jumala sen takia kaadu valtaistuimeltaan tai lakkaa olemasta tai käännä selkää.
Kiitos. Mietin asiaa, käsien ristiin laittaminen tuntuu todella hankalalta tässä tilanteessa... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No laita nyrkkiin ja huido niillä. :hug: Tuntuu tosi pahalta sun puolesta. :'(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Ap:lle :hug:
Kiitos. Voisitko Grace rukoilla läheiseni puolesta?Mä en pysty, olen vain niin vihainen ja enkä yleensä edes "harrasta" rukoilemista.
Voisitko sinä siis?![]()