Paska Jumala. Epäreilu, paska kusipää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Vaikka olet vihainen Jumalalle toivoisin, että kokisit silti mun lupaukseni kautta sitä hyvyyttä ja rakkautta ..Hän suakin ja ystävääsi rakastaa vaikka mä tiedän, että se on vaikea käsittää.
Eli lupaan sinulle nyt että rukoilen ystäväsi puolesta. En lupaa parantumista, mutta pyydän sitä että Hän antaisi ihmeen tapahtua.
Sinulle rukoilen voimaa ja urheutta olla hänen rinnalla sekä lohdutusta :heart: :hug:

:'( Kiitos sulle. En nyt löydä oikein sanoja. Mäkin yritän rukoilla, en välttämättä tänään mutta jos huomenna pystyisi.

Kiitos kaikille.

Elä päivä kerrallaan. Älä ajattele sitä, mitä ehkä on huomenna, vaan sitä, mitä on nyt. Jokaisella päivällä on omat murheensa eikä tulevia murheita kannata surra etukäteen. Anna itsellesi lupa hiljentää vauhtia, ehkä pysähtyäkin. Onko aikaa paljon vai vähän, sitä ei tiedä kukaan, joten käytä jokainen hetki niin hyvin kuin se sillä hetkellä on mahdollista.

Niin kliseiseltä kuin kuullostaakin, niin elämä jatkuu. Aurinko nousee ja laskee huomennakin. Iloitse jokaisesta aamusta, jonka läheisesi on vielä tässä maailmassa. Iloitse jokaisesta illasta, jolloin saat vielä sanoa läheisellesi hyvää yötä. Ja sitten kun et enää saa... murehdi sitä vasta sitten.

Jaksamisia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:
Jumalaan on helppo uskoa silloin, kun asiat menevät niin kuin itselle sopii. Kysehän on loppukädessä itsekkäästi aina itsestä.

Mulla on ollut suuriakin vaikeuksia elämässä, mutta uskon aina että Jumala ei tee virheitä. Hän pystyy ikävätkin asiat kääntämään voitoksi ja siunaukseksi. Aina sitä ei vain huomaa siinä kaiken keskellä vaan ajan kanssa.

Ap:lle :hug:

Kuin myös; vaikeuksia on ollut monenlaisia ja myönnän että usko on ollut koetuksella ja häilyvää, mutta periksi en ole antanut.Ei ne asiat mene aina niin kuin itse tahtoisi, ei monia asioita pysty ymmärtämään: sairauksia, menetyksiä.Joskus jonkin asian ymmärtää ehkä vasta myöhemmin, joskus ei tule selvyyttä lainkaan.AP:lle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Se on Saatana eikä Jumala mikä aiheuttaa kärsimykset. Jumalalla on vielä suunnitelmia muuttaa tää pahuus ja epäoikeudenmukaisuus. Älkää kääntäkö hänelle selkää. Jobillakin oli koettelemuksia, lapset kuoli, omaisuus meni ystävät pilkkasi... Mut Job ei hylännyt Jumalaa vaikka osoittikin tuskansa ja mietti miksi juuri hän. Hän sai kaiken takaisin.

noin on kuitenkin niin helppoa lohduttaa..pelkkää sanahelinää mikä ei kolahda... :(

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Se on Saatana eikä Jumala mikä aiheuttaa kärsimykset. Jumalalla on vielä suunnitelmia muuttaa tää pahuus ja epäoikeudenmukaisuus. Älkää kääntäkö hänelle selkää. Jobillakin oli koettelemuksia, lapset kuoli, omaisuus meni ystävät pilkkasi... Mut Job ei hylännyt Jumalaa vaikka osoittikin tuskansa ja mietti miksi juuri hän. Hän sai kaiken takaisin.

noin on kuitenkin niin helppoa lohduttaa..pelkkää sanahelinää mikä ei kolahda... :(

Ja kyllä Jobikin kiukutteli Jumalalle ja kyllä saa kiukutella, jos kiukuttaa. Ei tarvitse teeskennellä mitään, Jumalahan näkee kuitenkin ne tunteet. Jos siis Jumalaan uskoo. Ap uskoo, enkä rupea sanomaan ettei kannattaisi uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
se Jumala on vissiin vähän ruosteessa, on meinaan aika paljon viime aikana tapahtunut sellasta mikä saa ateistinkin pelkäämään suunnilleen maailmanloppua.

Miksi ateisti pelkäisi maailmanloppua?
Ehkä siksi että ateisti voi pelätä kuolemaa siinä missä kuka tahansa muukin?

Ei mielikuvitusystävät mitään syöpiä tai muista sairauksia aiheuta, vaikka aikuisiän mielikuvitusystävää voisikin pitää psykoosin oireena. Perintö- sekä ympäristötekijät ja omat valinnat, niistä ne syövät syntyvät. Ikävä juttu joka tapauksessa.

edit: No, onpa suht vanha ketju nostettu.

En oo mikään himouskovainen ollut, mutta aina olen kuitenkin uskonut että kyllä tuolla ylhäällä jotain on, mutta se taitaakin olla itse Perkele joka siellä on pilaamassa ihmisten elämää.

Sain kuulla että läheisellä ystävällä on syöpä josta ei taida selvitä. Miksi helvetissä ihmiselle joka on aina ollut ihana, iloinen ja reilu kaikkia muita kohtaan tapahtuu jotakin näin hemmetin epäreilua!??!! Mistä tämä nyt on rangaistus?!

Mä oon niin surullinen ja vihainen, että en kestä! Paska Jumala. Paska, paska, paska. Mä en halua menettää läheistäni!!! :( :(

En voi muuta kuin itkeä!! Ei hitto tää ei oo totta!!!! Tätä ei oikeasti tapahdu.

Sä menetät läheisesi kuitenkin jossain välissä, kaikki menettävät.
Sitä paitsi ei tuo ole rangaistus, Jumala rakastaa kaikkia ja tuo on armon osoitus! Sä et todellakaan tiedä millainen tuo läheinen ystäväsi on ollut ennen, nyt hän saa sovittaa tekonsa. Epäreiluutta ei ole olemassakaan.
Voimia sinulle

SAMAA MIELTÄ; JUMALA ON PASKA! mun äiti kuoli viime kuussa syöpään, en ole vieläkään tajunnut sitä. ja äiti oli vasta 52..

Mun äiti kuoli kun olin 15v. Äiti oli vasta 37v ja nuorin siskoni vasta 7v. Kun ootin esikoistani niin isäni kuoli, 55vuotiaana. Ei koskaan ehtinyt nähdä kauan toivomaansa lastenlastaan. En silti sano että se olis Jumalan syytä vaikka toivoisin että kaikki ois menny toisin.

Mun mielestä on ihmeellistä että Jumalaa syytetään tuollaisista asioista. Ihmiset itse tekevät kaikkea pahaa ja sitte syyttävät siitä Jumalaa. Vähä sama kuin se että mä kiipeen katolle, hyppään sieltä ja murran jalkani ja sitte syytän siitä naapurin Penaa. Kaikki tämä pahuus täällä maan päällä on ihmiskunnan omaa syytä. Syntiinlankeemuksesta alkaen tätä maata on kalvanut kirous.

Ja vielä tuosta pahuudesta: Jumala EI aiheuta näitä pahoja asioita vaan ne aiheuttaa paholainen jonka vallassa tämä maa on siihen asti kunnes Jeesus saapuu. Mutta Jumala SALLII paholaisen tehdä näitä pahoja juttuja tässä maailmassa ihmisten pahuuden tähden. Pahan lähde ei siis ole Jumala vaan saatana.

On erikoistaväittää,että raamattu olisi ristiriitainen teos, kun ottaa huomioon, että raamatun 2500 ennustuksesta on jo toteutunut 2000. Esimerkiksi n. 700 eKr profeetta Miika ennusti, että Messias syntyy Beetlehemin kylässä ja Jeesuksen syntymäkylä oli 700 vuotta myöhemmin Beetlehem (Miika 5:2) ja 400-luvulla eKr profeetta Sakarias ennusti,että Messias kavallettaisiin orjan hinnasta - 30 kappaleesta hopeaa,ja että rahalla ostettaisiin hautausmaa Jerusalemin köyhille muukalaisille (Sakarja 11:12-13). Ja tämä tapahtuma on myöhemminkirjattu tapahtuneeksi (Matt(26:14-15) sekä (Matt: 27:3-8) En voi millään uskoa näiden ennustuksien toteutumista sattuman varaan. Eihän kukaan voisi julistaa satojavuosia aiemmin tapahtuvan jotain, (mikä todella myöhemmin voidaan todistaa tapahtuneeksi), ilman jotain suurempaa ohjaavaa voimaa. Lisäksi sitä, että Jeesus eli siihen aikaan ja siinä elinympäristössä,jonka raamattu osoittaa ei voi edes vankimmat evoluutioteorian kannattajat todistaa epätodeksi. Nykyään raamatun mukaan on vielä 500 toteutumatonta ennustusta ja ne sijoittuvat meidän ajasta tulevaisuuteen. Nämä ennustukset ovat pala palalta käymässä toteen. Ja jos viimeisimmätkin ennustukset toteutuvat en todellakaan haluaisi asettua millekään muullekuinJeesuksen puolelle. En ymmärrä,miksiihmisethaluavatkieltäytyä ikuisesta ihanasta elämästä, jonka Jeesus meille ilmaiseksi tarjoaa. En edes ymmärrä miksiihmiset kieltäytyvät tällaisesta vaihtoehdosta oli se totta tai ei. Ihmiset ovat kuitenkin kaiken aikaa yrittäneet keksiä keinoa ikuiseen elämään ja nyt, kun se tarjotaan ilmaiseksi ilmanomiasuorituksia, alkavat ihmiset taistellasitä vastaan. Vielä uskaltanen väittää ettei raamattu ole ristiriitainen, täytyyhän ottaa huomioon, että sitä kuuluisi lukea hartaan rukouksen kera pyytäen Jumalan johdatusta ja sitä, että Pyhä Henki saisi avata raamatun sanomaa. Lisäksi raamatusta eikoskaantulisilukea vain yksittäisiä jakeita tai uutta ja vanhaa testamenttia erikseen, sillä se on se tekijä, joka tekee raamatusta ristiriitaisen.Päinvastoinraamattua tulee lukea kokonaisuutena ja ymmärtää, että vanha testamentti ei ole vanhentunut raamattu ja uusi testamentti tämän maailman ajan ilmiö raamatusta. Vaan vanha ja uusi testamentti täydentvät toisiaan ja niitä tulee lukea ja tulkita kokonaisuutena. Raamatulta ei voi myöskään vetää todellisuuden pohjaa pois, sillä siitä on pystytty todestamaan useita tapahtumia niin argeologisesti kuin tieteellisesti sekä historiallisestikin. Enymmärrä miksi pitäisi uskoa niin sokeastiDarwiniataimuita evoluutioteorian tutkijoita, kun he eivät enää itsekään pysty uskomaankaikkeentieteellisesti todistettuun. Tältä maapallolta loppuu joka tapauksessa aika ja se tulee hyvin pian oli se sitten ilmastonmuutoksen seurausta tai Jumalan suurenmoinen lopputyö. Kysyn vain sinulta kumman puolen valitset. Ikuisen elämän ja Jeesuksen rakkauden, vai kadotuksen ja toivottomuuden, joka epäuskosta seuraa.

Jumala on sadistinen narsisti. Palvokaa vaan kiduttajaa. Tykkää siis katsella kun toinen kärsii mahdollisimman paljon, jotta saa itse nautintoa. Muiden tarpeilla ei ole mitään väliä.

Sanoin neljä vuotta sitten kun esikoispoikamme menehtyi liikenneonnettomuudessa että on se vaan hyvä kun en usko Jumalaan, olisi nimittäin usko mennyt sen siliän tien tuon onnettomuuden takia.
Kohtalo on epäreilu, joillain menee aina hyvin ja joitain sitten taas koetellaan raskaamman kautta.

semmonen tunkio paska läjä se on.kiva sille on vittuilla mokomalle paskalle.eihän tommosta olekkaan pilipali pojua.jos ois maailma olisi parenpi paikka elää.raamattu suurin satukirja jonka lukenut hitlerin taisteluni olisi nobellin voittanut minun vertalussa.

Yhteistyössä