M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Emmätiiä, mutta pyysin sua kaveriksi kun täälläkin voi näköjään tehdä niin.![]()
Ei niinkuin mitään hajua. :O Mä oon ihan pihalla. Ihan piti tarkistaa että mihinkä palstalle tulinkaan kun oli niin erilainen kuin eilen.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21885888:Pitäisikö siitä tulla mulle joku ilmoitus?
Pöh! Minun piti vaihtaa tuo arjen sankari tuosta pois. Nyt olen sitten jumissa sen kanssa ja joudun tekemään urotöitä edery day. Joskus olis kiva ottaa löysästikin, mutta ei sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21885981:Mä olisin halunnut tehdä ylimääräisen profiilin, tällä nikillä, ja vaihtaa tämän profiilin nikin toiseksi. Koska tämä profiili on poistumassa, mutta jos pitäisin sen toisen profiilin jossa olisi tämä nikki, niin kukaan muu ei voisi ottaa tätä nikkiä, eikä esiintyä minuna, profiilini poistumisen jälkeen. Selkeää, eikö?![]()
![]()
Ei kai täällä suurin osa katoamisen vuoksi niitä nikkejä vaihtele muutenkaan?
Mihin olet poistumassa????? Meinaatko nyt sitten lukea kirjoja kaiket illat?
Minä haluan välillä "päivittää" loppuhärpäkettäni...
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21886078:Voihan se olla, että joskus tulee palattua![]()
Jäh jäh jää...joudut lopun ikäs kantamaan karhua...täällä et enää vaihda...