Eikö täällä voikaan enää vaihtaa nimimerkkiään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";21885942]Miks niitä pitää koko ajan vaihdella? :o Kyllä ne jutuista huomaa kumminkin, kuka on kuka, vaikka kuinka koittais välillä piiloutua uuden nimen taa... ;)[/QUOTE]

Mie haluan vanhan nikkini takaisin! :attn:

[QUOTE="vieras";21885942]Miks niitä pitää koko ajan vaihdella? :o Kyllä ne jutuista huomaa kumminkin, kuka on kuka, vaikka kuinka koittais välillä piiloutua uuden nimen taa... ;)[/QUOTE]

Mä olisin halunnut tehdä ylimääräisen profiilin, tällä nikillä, ja vaihtaa tämän profiilin nikin toiseksi. Koska tämä profiili on poistumassa, mutta jos pitäisin sen toisen profiilin jossa olisi tämä nikki, niin kukaan muu ei voisi ottaa tätä nikkiä, eikä esiintyä minuna, profiilini poistumisen jälkeen. Selkeää, eikö? :laugh: :laugh:

Ei kai täällä suurin osa katoamisen vuoksi niitä nikkejä vaihtele muutenkaan?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Mä olisin ihan vaan palstauudistuksen kunniaksi vaihtaa tätä vuosiakaudet ollutta nikkiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21885981:
Mä olisin halunnut tehdä ylimääräisen profiilin, tällä nikillä, ja vaihtaa tämän profiilin nikin toiseksi. Koska tämä profiili on poistumassa, mutta jos pitäisin sen toisen profiilin jossa olisi tämä nikki, niin kukaan muu ei voisi ottaa tätä nikkiä, eikä esiintyä minuna, profiilini poistumisen jälkeen. Selkeää, eikö? :laugh: :laugh:

Ei kai täällä suurin osa katoamisen vuoksi niitä nikkejä vaihtele muutenkaan?

Mihin olet poistumassa????? Meinaatko nyt sitten lukea kirjoja kaiket illat?

Minä haluan välillä "päivittää" loppuhärpäkettäni...

No joo, ihan ymmärrettävää kyllä.Ilman palstaa taitaa elämä olla vähän rikkaampaa. Itsekin olen tuota miettinyt, mutta ajattelin, että jonkin verran hömppää pitää olla elämässä. Mistä muuten tietäisin olla hysteerinen joka asiasta.

Yhteistyössä