J
jeeee
Vieras
toimiiko tää hiukan HITAASTI 
onko olemassa jotain edullisia "antenneja" noihin nettitikkuihin? Mä siis vaihdoin kämpässä järjestystä ja muutamaa huonetta ja tää kone on ollut ennen ikkunan vieressä, nyt ei, niin tää ei toimi yhtään mitenkään. kone on siis eri kerroksessa ja 4m ikkunasta.
onko olemassa jotain edullisia "antenneja" noihin nettitikkuihin? Mä siis vaihdoin kämpässä järjestystä ja muutamaa huonetta ja tää kone on ollut ennen ikkunan vieressä, nyt ei, niin tää ei toimi yhtään mitenkään. kone on siis eri kerroksessa ja 4m ikkunasta.