E
ee
Vieras
Olen sitä mieltä että jotkut paidat ja niiden kuvat on ihan hirveitä mutta kulkipa omanikin aikoinaan 2-vuotiaana Lordin fanituspaita päällä että.... oma 5-vuotinaai ei kyl mitään kuvia pelkää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko aikuinen? Entä jos sulla on lapsia, oletatko, että he ovat yhtä "reippaita" kuin sinä? Oletatko, että lapsillasi on sama kokemuspohja kuin sinulla?
Mun käsittääkseni ap ei ollut käskemästä vaihtamaan paitaa eikä ollut käskemässä hoitohenkilökuntaa mihinkään toimenpiteisiin. Ainoastaan oli kertomassa lapsen peloista ja kysymässä mikä kuva siinä paidassa on.
Hoitohenkilökunnankin on paljon helpompi puuttua lasten riitoihin yms., jos tietävät mistä on kyse. Aina lapset eivät hoitajille uskalla puhua sellaisista asioista, joista uskaltavat vanhemmilleen tai vanhemilla on enemmän aikaa saada se asia ulos lapseta.
joko selvis mikä paita, ja mikä tilanne nyt ylipäätään, jäi kiinnostamaan.
Mun poika ei ainakaan ketään kiusaa ja osaa ottaa toiset huomioon ja on muutenkin fiksu.
no niin, nyt olet linjoilla! kerro heti!![]()
Noni, päiväkodin johtaja on nyt tietoinen asiasta ja sanoi että pitää selvittää. Siinä onkin tiukka täti joka ottaa tällaiset tosissaan, toisin kuin te epäammattilaiset naureskelijat.
Poika heräs yöllä painajaiseen ja pelkäs taas sitä hirviötä.Ja päiväkodin johtaja muuten kehu taas meidän poikaa niin reippaaksi ja kivaksi
Onko se joidenkin niin vaikea tajuta ja hyväksyä, että toisten lapset ei ole tottuneet kiusaamaan toisia vaikka omanne olisi. Kun tuntuu olevan punainen vaate se, kun sanoo ettei oma lapsi kiusaa ketään.:xmas: