No olipa kiva. Lapsi meni leikkikentälle kaverinsa kanssa, naapurin lapsi käveli vastaan ja löi nyrkillä kasvoihin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sukkamusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sukkamusta

Vieras
Mitään muuta siinä ei ehtinyt tapahtua. Olkoonkin kuinka vaan 3-vuotias mutta helvetti soikoon tolla tavalla tulla pieksemään :headwall:

Ja näin siis itse kaiken ikkunasta, mun lapsi käveli kaverinsa kanssa, tämä 3-vuotias juoksi vastaan ja iski suoraan kasvoihin nyrkillä :(

[QUOTE="Tara";21980809]Minua kiinnostaa että mitä 3 v:n äiti teki? Kai oli paikalla?[/QUOTE]

meillä ei kyllä tonikäset lähde kaverinsa kamssa minnekkään leikkikentälle.

Tosiasiassa aloittajan kakara juoksi suoraan naapurintenavan käteen, jossa oli jäätelö, koska mamma on ravintoterroristi ja lapsi ei saa mitään teollisesti valmistettua.

[QUOTE="just";21980819]meillä ei kyllä tonikäset lähde kaverinsa kamssa minnekkään leikkikentälle.[/QUOTE]

Jos sä mun lasta tarkoitat, niin hän ei ole kolmevuotias, eikä hänen kaverinsakaan ole kolmevuotias. Kumpikin on kuusivuotias eskarilainen, ja kyseessä meidän kodin vieressä oleva taloyhtiön leikkikenttä.

Lyövän kolmevuotiaan äiti ei ollut siinä näkösällä.

[QUOTE="minä";21981358]3 v on pieni. Tuollaisesta pitää torua mutta ei se maailmanloppu ole.[/QUOTE]

Onhan se pieni, mutta ei mun lapset ole kolmevuotiaanakaan käyneet iskemässä nyrkillä naamaan... Kokoeroa ei ole paljoakaan, kun se 3-vuotias on kookas ja mun 6-vuotias todella pienikokoinen.